Tää sai nyt kaksi ääntä,alkon kautta kotiin B)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:J&E Gallo Ruby Cabernet
Tämä muuten oli hyvää.
Torresin Sangre De Toro, vaikka en itte punkusta tykkääkkää, mut äiti juo yleensä tätä ja minä Torresin valkkareitaAlkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:onkohan se el-toro, jokatapauksessa pullon kaulasta roikkuupi härkä
Sama mulla. Ja sellanen joka vasta tutustuu viineihin niin suosittelen aloittamaan tällä!Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:Mun lemppari on sekä punaviinissä, että valkkarissa J.P. Chenet. Ovat hyviä ja kohtuuhintaisia.
Tää on hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:Mun lemppari on sekä punaviinissä, että valkkarissa J.P. Chenet. Ovat hyviä ja kohtuuhintaisia.
Pikkusen vaffaa alottelijalle. sopii pihvin kaaAlkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Torresin Sangre De Toro, vaikka en itte punkusta tykkääkkää, mut äiti juo yleensä tätä ja minä Torresin valkkareitaAlkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:onkohan se el-toro, jokatapauksessa pullon kaulasta roikkuupi härkä
Koska mä haluunAlkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Miksi sun TÄYTYY opetella juomaan viinejä? =)
Mä olen ostanut sellasta ku Merliot. Muista nyt valmistajamaata. Mutta se on raikasta ja pirskahtelevaa. Siitä puuttuu täysin se kitkerä maku.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Joo näin olen nyt aatellut...
Mikä teidän lemppariviini?Valkkareita jonkin verran olen oppinut juomaan ,mutta punaviini :x
Eli mieluiten punaviineistä ehdotuksia?
Kokeile ensin jotain makeaa. Alkossa voit myyjältä kysyä jotain makeaa punaviiniä, joka olisi myös pehmeää. Sokeriahan kyllä yleensä lisätään "huonoihin" rypäleisiin, mutta makeilla tottuu punaviinin makuun ja siitä on helppo jatkaa. Chileläiset ovat yleensä hyviä aloittelijalle. Sokeripitoisuus lukee Alkon lapussa ainakin. Kun tottuu juomaan, niin oma maku kertoo tykkäätkö sitten kuivista, mausteisista, hedelmäisistä vai muista.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Joo näin olen nyt aatellut...
Mikä teidän lemppariviini?Valkkareita jonkin verran olen oppinut juomaan ,mutta punaviini :x
Eli mieluiten punaviineistä ehdotuksia?