:flower: Tiedän syy on oma..mut pelottaa....Tutustuin kerran yhteen vanhaan linnakundiin..se tuntu hyvälle,se oli niinkun enimmäkseen seksisuhde koska hän oli hyvä sängyssä.Sitä kesti joitain kuukausia.Mut sit tapahtu sellasta et se pakotti mua antaa aina puolet mun tilistä sille kun sen sain..se yritti kuristamalla tappaa mut kaks kertaa..Se joutu linnaan takasi vanhojen juttujen takia..pääsin siitä eroon.Sit kaikki alko taas.Se pääa lomille linnasta ja tuli aina melkein ovien läpi kämppääni joten pakko mun oli ovi avata..etten saa häätöä tms.Se veti mua väkisin pers... aina tai sit aina piti saada seksiä.Sit se pakotti mua et muutetaan yhteen ja et mun täytyy hommata sille kämppä koska se ei linnasta käsin onnistu.No mä kusetin sitä.Leikin et oon rakastunu siihen ja annan sille koko maailmani kunnes tuli päivä jolloin se pääs linnasta ni sanoin sille et mä en oo sen holhooja..No se suuttu aika lailla mut pääsin siitä sit eroon kun muutin vanhempieni luo.
No aikaa meni ja rakastuin.Tulin raskaaksi ja saimme vauvan uuden mieheni kanssa.Mutta nyt se linnakundi kiusaa mua taas.Se uhkailee et muuttaa kesäks sinne paikkakunnalle missä me asutaan ja kyselee mun puhelinnumeroo kaikilta ja muutakin asioita musta..se on salainen.
Mun miehelle en uskalla tästä kerto koska se on aikasemmin sanonu et on oma vikani et mitäs oon jakanu sille #&%£$!*..Mut mua pelottaa oikeesti et se palaa mun elämään.Mun lasta ahistelemaan tai jotain.Poliisit ei tee asialle mitään koska ei ole selvää näyttöä mistään.
Tarinani sisältää paljon asioita joista en pysty edes puhumaan...Pyydän apua.. Tää kaikki varmaan kuulosti sekavalta..mut kiitos et jaksoit edes lukea.... :ashamed:
No aikaa meni ja rakastuin.Tulin raskaaksi ja saimme vauvan uuden mieheni kanssa.Mutta nyt se linnakundi kiusaa mua taas.Se uhkailee et muuttaa kesäks sinne paikkakunnalle missä me asutaan ja kyselee mun puhelinnumeroo kaikilta ja muutakin asioita musta..se on salainen.
Mun miehelle en uskalla tästä kerto koska se on aikasemmin sanonu et on oma vikani et mitäs oon jakanu sille #&%£$!*..Mut mua pelottaa oikeesti et se palaa mun elämään.Mun lasta ahistelemaan tai jotain.Poliisit ei tee asialle mitään koska ei ole selvää näyttöä mistään.
Tarinani sisältää paljon asioita joista en pysty edes puhumaan...Pyydän apua.. Tää kaikki varmaan kuulosti sekavalta..mut kiitos et jaksoit edes lukea.... :ashamed: