Mun synttärit ohitetaan aina, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mariia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mariia"

Vieras
Täytän tänään pyöreitä vuosia,30 v.
Sanoin jo keväällä että tänä vuonna aion juhlia oikeasti, aina ennen juhlat on ohitettu. Miehelle sanoin että tänä vuonna haluan yhden tietyn asian lahjaksi. Ennen lahjoja ei olla ostettu,yhdessä oltu 15 vuotta. Meillä on suurperhe joten ajattelin että KERRANKIN panostan itseeni.
Olen siivonnut ja leiponut,mutta ei nyt sitten mitään muuta koska tiesin että näin käy.Silti olen tosi pettynyt!

No ylläri; siskoni on kipeänä,eikä tule käymään (ilmoitti pari päivää sitten).
Toinen sisko ei ilmoittanut kutsuun mitään :(
Kavereita en edes kutsunut, vaan halusin viettää päivän perheen kanssa.

Mies otti ylitöitä koko päiväksi,ja varmuudella tiedän että mitään ei hommannut. Tiedän kyllä että onnittelee kun tulee illalla kotiin, ei siis tarkoituksella unohda.

Päivä on mennyt taloa puunatessa,ketään ei tule...

En ole kovin itsekäs ihminen yleensä ,mutta nyt loukkaa :O Lähinnä tuo miehen käytös,ja siskon joka ei edes voinut viestiin vastata.

Olenko oikeasti niin mitätön ihminen,vain toisten hyvinvointia varten olemassa?
Eikö koskaan minun hyväkseni tehdä mitään?

Synttäreitä kyllä ´juhlin´tässä lasten kanssa,eli herkuteltu on,ja tiedän että lapseni rakastavat minua yli kaiken.Nautin päivistäni kotiäitinä, ja huomenna asia on ehkä jo unohdettu.

Silti on ontto olo :(

Jos ette ole aiemmin synttäreitäsi juhlineet, niin voiko olla, että mies ei vaan muistanut juhlintahaluasi ylitöitä ottaessaan? Joka tapauksessa ymmärrän hyvin, että harmittaa. Toisen siskon sairastumiselle ei toki voi mitään, mutta ilmoittamattomuus on ikävää ja epäkohteliasta. :/ Siskon suhteen ehkä nielisin asian ja unohtaisin, mutta miehelle varmaan sanoisin kyllä tuosta ylityöjutusta. Jos ei ole unohtanut, niin tuntuu varmasti tahalliselta loukkaukselta.

Mä tiedän haluavani, että synttärini muistetaan. Olen kertonut asian miehelleni ja pidän myös huolen siitä, ettei päivä unohdu. :D Jostain syystä päivästä on muodostunut mulle tärkeä ja mua harmittaisi aivan valtavasti, jos se ohitettaisiin olankohautuksella. Mies otti asiasta kauhean stressin, kunnes vakuutin hänelle pitäväni huolta itsestäni - koska asia on mulle tärkeä, mä pidän asian muistamisesta huolen.

Ota vahinko takaisin ja lahjo itseäsi hemmottelulla tai vaikka risteilyllä.

Joka tapauksessa onnittelut. :flower:

Viimeksi muokattu:
Paljon kiitoksia :)

Mies soittikin eilen töistä kotiin ja ilmoitti ottaneensa ylitöitä.Muistutin synttäreistä,jolloin totesi vaan että ´ai niin´.Eli jo oli kerennyt unohtua,vaikka päivällä käytiin leipomistarvikkeita ostamassa yhdessä :D
Kai se on tämäkin pettymys nieltävä, onhan niitä pahemipiakin asioita.
Se riittämättömyyden tunne ja se että kukaan ei rakasta,se on mielessä..

Just samoisista kokemuksista johtuen mä en enää edes vaivaudu omien synttäreiden kohdalla. Noi tunteet on siis mullekin ihan tuttuja. :(

Mutta hyvää syntymäpäivää sulle! Toivottavasti ensi vuonna sulla on parempi juhlapäivä.

Mullekin tuli surullinen mieli. Omalla kohdalla puoliso ja siskot, veljet, vanhemmat pitävät tällaisia asioita todella tärkeinä tullaan paikalle vaikka kaukaa. Ei siis nimenomaan synttäreitä välttämättä mutta jos on sovittu jotain tai muuten vaan syytä tulla.

Kai sun pitää jatkossa vaan ilmoittaa, että mun synttäreitä juhlitaan sillon ja sillon ja kutsuttujen osallistuminen olisi tosi tärkeää. Jos jää vaan odottamaan, ei saa mitään, se on varma. Mutta onnea sulle paljon ja ihanaa synttäripäivää kaikesta huolimatta :)

279155,xcitefun-birthday-1.gif

Yhteistyössä