mun sydän lyö.. ja lujaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
just sain puhelun. mun tutu jotka toimii tuki ja sijais perheenä haluais alkaa meidänkin tukiperheeksi. meille on siis tarjottu tukiperhettä 60km päästä ja sinne olisi tarkoitus mennä tutustumaan loppukuusta ja tää tarjoutuva perhe on 12km päässä ja siis ennestään tuttu paikka. mihin mun pitää soittaa? ja siis voinko mä valita tän tarjoutuvan perheen? se olis ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
just sain puhelun. mun tutu jotka toimii tuki ja sijais perheenä haluais alkaa meidänkin tukiperheeksi. meille on siis tarjottu tukiperhettä 60km päästä ja sinne olisi tarkoitus mennä tutustumaan loppukuusta ja tää tarjoutuva perhe on 12km päässä ja siis ennestään tuttu paikka. mihin mun pitää soittaa? ja siis voinko mä valita tän tarjoutuvan perheen? se olis ihanaa.

Eikös soissuun suoraan vai mikä se virallinen nimi...Siis jonka kautta olette saamassa tukiperheen.

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Eikös soissuun suoraan vai mikä se virallinen nimi...Siis jonka kautta olette saamassa tukiperheen.

no mä yritin jo johtavalle perhetyöntekijälle soittaa kuka tätä on hoitanut. kai se perhe on etsitty jonkun tukiperhetoimiston kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Toivottavasti tärppää tämä lähempänä oleva,kun on jo entuudestaan tuttuja lapsille ja sulle.Sekä paaaljon lähempänä. :)

ei se ainakaan minusta tai perheestä tule olemaan kiinni, mut et sopiiko se näille muille tahoille. tukiperheiden välittäjille?