ymmärrän.
mun sisko tumppas mulle lapsensa hoitoon(kaikki 3) seuraavana päivänä kun olin laitokselta kotiutunut neljännen lapseni kanssa,mun omat lapseni siis olivat silloin 6v,2v10kk,1v9kk ja tietenkin se vauva..
koko viikonlopuksi tuli lapset koska hällä työreissu,ymmärrettävää että työt hoidettava mutta minä juuri synnyttäny..ja ois ollu hauska olla perheenkesken jne..
tosin sillon kun olin seittemännellä kuulla hän jätti mulle 2 viikoksi 2 lastaan ja firmansa kaikki työhommat

ilmoitti asian silloin kun matka oli jo maksettu ja varattu ja sanoi vielä että siksi lähetvät nytten ettei tarvii pelätä että lähtisin synnyttään kesken kaiken..

olin hieman rikki sen kahen viikon jälkeen..ois pitänyt supistusten takia ottaa rauhallisemmin jne..ja sisko vaan raivos että ei helvetti..kuka sitten hoitaa firman ja lapsiakaan ei saa muualle..
kesästäkin hoisin sen lapsia enempi kuin se itte,ilman ruoka jne rahaa tietenkin..erikseen jos pyysi niin saattoi heittää pari kymppiä.
tarvinneeko edes mainita että mun lapsia ei hoida,ei ees sillon kun menin synnyttään,eikä tullut ees sairaalaan kattoon :kieh: rakastan siskoani silti,joskus on kyllä koetuksella..
joskus kun meillä oli riitaa oli sanonut meidän serkulle että tarvii sopia että saa lapset ens vkonloppuna mulle

ja kerran kun oli sellanen mun sisarusten ja serkkujen laivaristeily suunnitteilla oli mun sisko kuulemma sanonut että älkää pyytäkö -piip-koska hän ei sitten pääse kun ei saa nuorimmalle hoitajaa..tosin en ois ees menny kun mun nuorin oli niin pieni viä mutta ei mua sitten tosiaan ees pyydetty ja lapset oli mulla hoidossa eli voipi olla että oli noin sanonukkin..