Mun sängyssä on ylimääräinen tuhisija :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Nelivuotias serkkuni Alina :D Vihdoin se nukahti, taisteli melkein tunnin unta vastaan! Aluksi sen piti nukkua mun sängyn vieressä patjalla, mutta ei uskaltanut ja kömpi mun sänkyyn =) Aika suloista, kun halusi pitää mua kädestä kiinni yrittäessään nukkua :heart: Koko ton tunnin se vaihteli asentoja, pudotti välillä tyynyn, riisui vaatteita ja valitti kuumuutta, sai kikatuskohtauksia ja aina välillä silitti mun hiuksia tai poskea :whistle:

Kannan sen varmaan yön aikana tohon patjalle, kun en saa unta, jos Alina on vieressä. Mut sit se kuitenkin hiippailee yöllä takas mun sänkyyn :D

ja meillä 160cm levee sänky. siinä laidalla mä ite killun,kun mukulat nukkuu poikittain ja koirakin jalkojen päällä. no,muutama vuosi ja tenavia ei millään saa viereen...

*heh*
Arvaas tytsi, miekin olin tänään lapsenvhtina kummitytölleni, jonka nimi on Alina :heart:
Hän on vaan vasta 5kk "vanha"
Mentiin illalla heille kotiin laittaan rimpsessa nukkumaan ja äsken tulin kotio kun isänsä tuli töistä.
Neitonen on maailman kiltein ja suloisin ja ihanin pikkunen. Meni nukkuun yheksältä ja mie kuuntelin tippa linssissä olkkarissa kun pikkanen naureskella hekotti unissaan :heart: :heart:
Ja pakko tunnustaa, eipä tuota paljoa telsua tullu katteltua :ashamed:
mie nakotin likan sänkyn vieressä ja haltioituneena kattelin kun tää rakas nukkui :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
*heh*
Arvaas tytsi, miekin olin tänään lapsenvhtina kummitytölleni, jonka nimi on Alina :heart:
Hän on vaan vasta 5kk "vanha"
Mentiin illalla heille kotiin laittaan rimpsessa nukkumaan ja äsken tulin kotio kun isänsä tuli töistä.
Neitonen on maailman kiltein ja suloisin ja ihanin pikkunen. Meni nukkuun yheksältä ja mie kuuntelin tippa linssissä olkkarissa kun pikkanen naureskella hekotti unissaan :heart: :heart:
Ja pakko tunnustaa, eipä tuota paljoa telsua tullu katteltua :ashamed:
mie nakotin likan sänkyn vieressä ja haltioituneena kattelin kun tää rakas nukkui :heart:

Söpöä :heart: :) Alina oli meillä ekan kerran yökylässä 4kk ikäisenä, arvaa oliko ihanaa aamulla herätä, kun hyväntuulinen vauva jokelteli matkasängyssä :heart:

ihanaa! meillä on 160 cm leveä sänky ja ku neiti 11kk nukkuu vieressä niin tiukkaa tekee, mie ja mies nukutaan äärilaidoilla ku neiti haluaa nukkua poikittain meiän välissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:
meillä nukkuu koko perhe 120cm sängyssä, eli äiti, isi, 2v 3kk ja 5kk, ihan näin btw tuli mieleen =)

Miten ihmeessä te mahdutte? :o Meillä teki tiukkaa kun poika 1 v 11 kk nukkui minun ja miehen kanssa 180 cm leveässä sängyssä, nyt on taas tilaa kun jäbä siirrettiin omaan petiinsä nukkumaan :).

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:
meillä nukkuu koko perhe 120cm sängyssä, eli äiti, isi, 2v 3kk ja 5kk, ihan näin btw tuli mieleen =)

Miten ihmeessä te mahdutte? :o Meillä teki tiukkaa kun poika 1 v 11 kk nukkui minun ja miehen kanssa 180 cm leveässä sängyssä, nyt on taas tilaa kun jäbä siirrettiin omaan petiinsä nukkumaan :).

mietinpä ihan samaa :D me nukuttiin evakossa isovanhemmilla 120cm leveässä minä+maha, tyttö 1v10kk ja iskä ja tiukkaa teki. kotona mahtuu hyvin kun on pinnis+180cm parisänky+jatkettava.

Yhteistyössä