mun rinnat on pelkkää nahkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2 lasta, ei rintoja enää. ennen lapsia oli c kuppikoko vaikkapainoin paljon vähemmän silloin (nyt 55 kg)

paskamaista.
ostin joululahjaksi itselleni rintaliivit (ja housut) ja liikkeessä myyjä sanoi, että nuo toiset ovat varmaan isot (oli kahdet rintaliivit kädessä ja molemmat a-kupilla, toiset olivat isompi malli). juu, niin olivat. myyjä siis näki vaikka mulla talvitakki päällä, että mulle on liian iso jopa koko a-70.

Alkuperäinen kirjoittaja osmo:
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
mulla on niin järkyt nahkapussit ja eripariakin vielä et käy ihan sääliks miestäni....

Miestäsi?

varmaan kiva rakastella naisen kanssa jolla on järkyttävän rumat rinnat...

Ihmisessä on kyllä muutakin, kuin pelkät rinnat. Säälin vaimoasi, jos sinulla sellainen on.

mulla on niin järkyt nahkapussit ja eripariakin vielä et käy ihan sääliks miestäni....

Miestäsi?

no ei ne munkaan kovin kummoiset ole, mutta ei ne ole silti vielä yhtäkään miestä saanut säntämään kiljuen karkuun vaikka on ollut vallan valotkin päällä :kieh:

mua mun rumat rinnat häiritsee niin paljon etten edes vois harrastaa seksiä mieheni kanssa keksin aina kaikenlaisia tekosyitä miksi en voi ottaa paitaa/toppia/liivejä pois... :(

Alkuperäinen kirjoittaja surullista:
mua mun rumat rinnat häiritsee niin paljon etten edes vois harrastaa seksiä mieheni kanssa keksin aina kaikenlaisia tekosyitä miksi en voi ottaa paitaa/toppia/liivejä pois... :(

Entäs jos puhuisit siitä suoraan miehen kanssa?

Miestäsi?

Mitä saat tästä itsellesi, että saat pahoittaa monien äitien mielen?

taas näitä ihme juttuja, mistä koko media on ihan innoissaan: äidit kaksplussan palstalla kilvan haukkuu itseään - kas kun ei kuvia taas. kyllä kroppa muuttuu ajan kanssa vaikkei synnyttäiskään. Ja jos se niin pelottaa niin älä synnytä!
Vakavasti: ei kannata olla niin kärsimätön. Itsellänikin viiden imetyksen jälkeen kesti viisi vuotta ennen kuin rinnat taas terhakoitui, mutta niin todella kävi. Enkä ole ainoa. Tietenkin viisi vuotta voi tuntua pitkältä ajalta, mutta ihan totta: pitääkö kaiken olla niin pinnallista

Alkuperäinen kirjoittaja Lapseton sinkkunainen äitien puolesta.:

Miestäsi?

Mitä saat tästä itsellesi, että saat pahoittaa monien äitien mielen?

Tuskin kovin monella äidillä on oikeasti TOSI rumat rinnat. Täällä ollut jokus näitä kuva ketjuja missä näytetään kui rumat rinnat kenelläkin on. Mä en ole niissä nähnyt vielä yksiäkään oikeasti rumia rintoja.

Yhteistyössä