Mun pojan kynnet oli leikattu paivakodissa?!

• Viestiketjun aloittaja povia
  • Ensimmäinen viesti
..
että leikkasivat.
Tiedän pojan joka raapi naamat todella hurjan näköiseksi terävillä kynsillään.
Hoitajat ONNEKSI puuttuivat asiaan leikkaamalla pojan kynnet lyhyemmäksi kun äitinsä ei uskonut, että vaikka säännöllisesti leikkasi olivat ne liian pitkät ja terävät kuitenkin.

vieras
mun mielestäni on kotien tehtävä elleivät ole olleet TODELLA ylipitkät (jotka epähygieeniset esim. kihomatotartunnat)

jos pieni taaperopäikkäriläinen on se riski että leikkiessä voi vahingossa raapaista muita

No enpä ole kuullut että kenenkään lapset sormet olisivat tulehtuneet kynsienleikkuusta :eek:
Tosiaan jos poikasi on muita raapinut niin tuo on ainoa keino jotta se loppuu. Sitä kun ei voi teipata esim lapasia käteen..

vieras
Meidän poika tuli tänään koti naama ruvella. Joku hoitokaveri oli vähän raapinut eikä niin kovin vähänkään. Ekana kävi mielessä, et varmaan ollut aika pitkät kynnet :( Hyi mitä pöpöjä. Toivottavasti haava ei tulehdu.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No enpä ole kuullut että kenenkään lapset sormet olisivat tulehtuneet kynsienleikkuusta :eek:
Tosiaan jos poikasi on muita raapinut niin tuo on ainoa keino jotta se loppuu. Sitä kun ei voi teipata esim lapasia käteen..
jos ne leikkaa liian lyhkäsiks niin sitten ne voi tulehtua. Siis ihan sieltä melkein nahkan päältä.

No mä en keuhkois tollasesta asiasta, koska jonkun syyn takia ovat varmasti ne leikanneet. Meillä tyttö tulee usein kotiin hiukset harjattuna ja letitettynä, enkä mä ota asiaa niin etteikö me kotona huolehdittais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän poika tuli tänään koti naama ruvella. Joku hoitokaveri oli vähän raapinut eikä niin kovin vähänkään. Ekana kävi mielessä, et varmaan ollut aika pitkät kynnet :( Hyi mitä pöpöjä. Toivottavasti haava ei tulehdu.
Meillä kans pojan naamaa oli raavittu ja tietenkin juuri ennen tarhakuvaa. Tämä siis 13 vuotta sitten. Tämän nykyisen naamaa tuskin ihan helpolla tullaan repimään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kans pojan naamaa oli raavittu ja tietenkin juuri ennen tarhakuvaa. Tämä siis 13 vuotta sitten. Tämän nykyisen naamaa tuskin ihan helpolla tullaan repimään.
Joo, edellinen näin paha jälki oli tullut juuri ennen tarhakuvausta :kieh: Kyllä otti päähän. Muuten tosi onnistunut valokuva, mut kauhea verinaarmu toisen silmän alla. Toivottavasti ei kukaan osu silmään.

Yhteistyössä