Mun pitäs keksii tolle neulepuvulle nimi mutta ei säteile, ei ollenkaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tässä pohjustavaa ketjua: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1774449

Eli toppi tuohon on kohta valmiina ja sit tulee viel jakku ja hameesta pitkä versio. Mut pitäs nimi keksiä koko puvulle. Englanninkielinen mieluiten.

Ei kyllä tuu mitää mielee. Joku hemmetin Cruella mulla pyörii vaa päässä eikä se oo yhtää hyvä, oikee megaklisee.. :kieh:

Help! :D

pyöritellen se valmistuu aikanaan, Dancing Mary olisi jotenkin parempi minusta. ja siihen vielä väliin jotain tuosta gothic tai muuta... eihän nimet nyt ihan hetkessä synny.
btw, onko tuo tarkoitus olla juuri vain ja ainoastaan mustana tuo väri, vai onko muita värejä, riippuu siitäkin. Siinä on sitä kepeyttä, vaikka on musta.

Alkuperäinen kirjoittaja kaunison:
pyöritellen se valmistuu aikanaan, Dancing Mary olisi jotenkin parempi minusta. ja siihen vielä väliin jotain tuosta gothic tai muuta... eihän nimet nyt ihan hetkessä synny.
btw, onko tuo tarkoitus olla juuri vain ja ainoastaan mustana tuo väri, vai onko muita värejä, riippuu siitäkin. Siinä on sitä kepeyttä, vaikka on musta.

Jotain tollasta mäkin nimeksi haluun, pyörittelemällähän se nimenomaan sit aikanaan päähän posahtaa :D Just sillä hetkellä ku sitä ei aktiivisesti ajattele tai sit unessa :D

Mä teen tota pukua ihan kokomustana mutta tuonhan voi kyllä tehdä mistä väreistä vain. Tää lyhyempi hame on just kesäkäyttöön tarkotettu keveempi hame. Talvikäyttöön teen ohuesta villalangasta ihan täyspitkän hameen johon tulee leveempi helma jne. Siitä tulee sit reilusti raskaampi versio ja sitä kautta myös gootimpi.

Yhteistyössä