Mun pitäisi mennä nukkumaan...

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
...vaan kun en saa aikaiseksi.

Koko päivä ollut yhtä tahkea: aamulla nukuin liian pitkään, sitten satoi vettä enkä voinut tehdä sitä mitä olin suunnitellut. En sitten leiponut sitä kakkuakaan, mitä suunnittelin. Ruokaa sentään sain laitettua, kukat hoidettua, vessat pestyä ja pyykkihommia hoidettua. Niin ja pojan kanssa käytiin pelaamassa jalkapalloa.

Nyt pitäisi mennä pesuille. Potkikaa mut ylös tästä!

Mene nukkumaan äläkä ainakaan aloita enää yhtään tällaisia ketjuja, pliis. Jos olet huomionkipeä niin mene vaikka seisomaan kadulle alasti mutta älä kerjää sitä täällä.

[QUOTE="vieras";24018616]Mene nukkumaan äläkä ainakaan aloita enää yhtään tällaisia ketjuja, pliis. Jos olet huomionkipeä niin mene vaikka seisomaan kadulle alasti mutta älä kerjää sitä täällä.[/QUOTE]

Kuka mua tuolla pimeällä kadulla näkisi? Ja mukavuudenhaluiselle tää on muutenkin miellyttävämpi tapa hakea huomiota :D.

En hermostu. Hilaan jättipeffani hitaasti mutta varmasti irti tuolista, menen hammaspesulle ja ukkupaupaa, niin kuin poika pienempänä sanoi.
ela nyt viiti leuhkia peffallas, sehan on kaikilla.
Ja hampaat harjataan ja ukkupaupaa tarkoitaa luultavasti nukkumaan,
.Kato ku pienet lapset puhuu ertavalla ku aikaiset, heilla on niita omia sanoja.
Hyvaa yota ny kuitenki.

Yhteistyössä