Mun pitää antaa puhelimessa potkut...

11.02.2012
483
1
16
Ulkomaa
eräälle projektimme työntekijälle... Että onkin pitänyt laistaa lisäravinteista viimeaikoina niin tulee ärsyttäviä jännitysoireita, ei millään huvittaisi mut pakko kun olen jo lykännyt sitä päivällä. Pöh. :(

Mitäs muita epämiellyttäviä asioita muut on tehneet ensimmäistä kertaa tässä viime aikoina...?

[QUOTE="niin";26162139]täh? et sitten viitti kasvotusten antaa?[/QUOTE]
Mieluummin olisin itsekin tehnyt niin, mutta työn luonteen takia huomattavasti vähemmän vaivaa tälle työntekijälle näin (kyseessä siis etätyö jossa viikoittaiset tapaamiset joihin tällä henkilöllä on ollut muutenkin vaikea päästä niin en viitsi odottaa että viikon päästä tulee sinne kaikkien pällisteltäväksi vain potkuja saamaan...)

No, puhelu meni sitten ihan hyvin (vaikka linja olikin tosi huono). Joku adrenaliinipaukku siitä nyt vaan jäi aivoihin pörräämään kun on tosi epämiellyttävä jälkijännitys nyt päällä... No parempi näin kumminkin kuin että olisin puhunut mitä sattuu puhelimessa. Sitäkin nimittäin on sattunut ja usein, inhoan puhelimessa puhumista, vaikka siinä on kyllä se hyvä puoli että voi lukea varmuudenvuoksi paperista jos tarvis :D

Siksi kun mun olis pitänyt tehdä se jo eilen :( Ja hän oli viestitellyt mulle tänäaamuna työasioista muutenkin. Lisäksi tämä projekti etenee aika kovaa vauhtia, joten en halunnut että hän olisi turhaan tehnyt hommia nyt viikonloppuna (siis olettaen että hän olisi vihdoin alkanut jotain tekemään... : / Rästissä oli jo vaikka mitä) ja mahdollisesti ihmetellyt ilmoituksia hänen vapaasta paikastaan alan työpaikkasivuilla...