Mun pakko kertoa Buahahahahha!!!!!!!

Tuli vaan mieleen etta ei suomalaiset suinkaan ole ainoita jotka ei kauheesti venakoista perusta. Pitkaan Etela-Amerikassa asuneena voin valaista etta venalaisten huono maine tunnetaan siellakin oikein hyvin ja nyt taalla Briteissa hyvin alhaalla ovat arvostusasteikolla kaikkien muiden Ita-Eurooppalaisten kanssa, virolaiset mukaan lukien, lahinna samaa luokkaa kuin somalit. Rasisteja tai ei, kukin tekee yleistykset omaan kokemukseen perustuen, nain myos maat.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Historiaan perehtynyt:
Onko dsinulle tullut ikinä mieleen, että Monille suomalaisille vanhuksille venäjänkieli, kulttuuri tai ihmiset eivät ole sydäntä lähellä meidän ei niin mukavan historian takia. Varsinkin monille veteraaneille se on yhä kirous. Eivät varmaan halua olla rasisteja, mutta niin se vaan on! Ihan niin kuin venäjä on kirous myös Virolaisille, saksalaisille jne.

Joo no nyrpistelköön nokkaansa oman ikäisille sotatovereilleen!!
Eihän niiden lapsen lapset ole sotimassa ollut eli on syyttömiä koko asiaan :headwall:
näinpä ja mitä jos vaikka sota oli ei se edes Venäjän syy :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jj:
mulla on sen verran fyffee ettei tarvi dösällä matkustaa rahvaan seassa.

On mullakin fyffee mut käytän siltikin silloin tällöin dösää :whistle:

ja miks pitäis autollakin mennä kun bussi on ilmainen lapsen kaa ;)

Pummi. Kai sä työnnät niitä lapsias vaunuissa vielä kouluikäisenäkin että pääset bussilla ilmaiseksi.

Onko dsinulle tullut ikinä mieleen, että Monille suomalaisille vanhuksille venäjänkieli, kulttuuri tai ihmiset eivät ole sydäntä lähellä meidän ei niin mukavan historian takia. Varsinkin monille veteraaneille se on yhä kirous. Eivät varmaan halua olla rasisteja, mutta niin se vaan on! Ihan niin kuin venäjä on kirous myös Virolaisille, saksalaisille jne.

Eihän niiden lapsen lapset ole sotimassa ollut eli on syyttömiä koko asiaan :headwall:

Jos ei nyt kuitenkaan sitä asiaa tungettais tähän..

Siihen aikaan kyllä se oli venäjän syy se sota ja eikä ne osaa ees lopettaa sitä!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jj:
mulla on sen verran fyffee ettei tarvi dösällä matkustaa rahvaan seassa.

On mullakin fyffee mut käytän siltikin silloin tällöin dösää :whistle:

ja miks pitäis autollakin mennä kun bussi on ilmainen lapsen kaa ;)

Pummi. Kai sä työnnät niitä lapsias vaunuissa vielä kouluikäisenäkin että pääset bussilla ilmaiseksi.

:laugh: sorry mut mun pienokainen vast 1v :laugh: ja toka on päiväkodissa joskus mun kaa

Tosiaan se pappa ollut veteraani ja siksi noin käyttäytyi!!! Ja tosiaan vaik mikä ois ni jotain rajaa käyttäytymises siltikin kun on vanhemmista ihmisist kyse! Häpeä!

mä ainakin rentoudun muualla ku siel bussissa, ja kaikkia maailman ihania kieliä saa kyllä puhua ihan vapaasti ja parempi vaan, että tulee vielä vieraal kielel, ettei ymmärrä sitä mitä puhuu, ei tarvi hävetä toisen puolesta, kun huudetaan kovaa jotain, että haloo, joo oon bussissa...ym :ashamed:

Spurgut mua eniten häirii siel bussissa, kun se niiden hajukin levii, vaikkei istuis ees lähellä niitä...ja he ovat kyllä tähän mennessä kaikki ihan suomalaisia!

Rehellisesti täytyy todeta että kaks ryhmää erottuu edukseen bussikailotuskisoissa. Venäläiset naiset ja somalimiehet. Ensimmäiset vielä käyttävät hajusteitakin niin paljon että ei-allergikkoakin häiritsee. Jälkimmäiset taas saattavat istua omilla penkkiriveillään bussin eri päässä ja huudella toisilleen bussin läpi. Ja koko matkan. Onko ne niin yksinkertaisia etteivät osaa mennä istumaan vierekkäin kun asiaa toisilleen on koko ajan. Kun sitä asiaa tuntuu riittävän. Venäläisille ei myöskään mene jakeluun että bussikatoksissa ei polteta.

Yrittäkään ymmärtää niitä vanhuksia. Moni sairaus saa käyttäytymään naurettavasti kiroilemaan ja jopa haukkumaan kanssa ihmisiä. Ne ei todellakaan aina tee sitä vain sen takia että olisivat typeriä. He vaan eivät yksinkertaisesti enää hallitse käyttäytymistään. Siellä on aivoverenvuodon saaneita ja dementikkoja. Toiset ymmärtävät tekevänsä väärin ja toiset eivät enää edes ymmärrä tekevänsä väärin.

Yhteistyössä