Mun pakko kertoa Buahahahahha!!!!!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhaha :laugh: ja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä :laugh: :laugh: voi että minkäläisi rasiisteja on olemassa mutta se on niin hauska kun mä rakastan käydä hermolle tommosille :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Ei se oo rasismia, jos vituttaa kuunnella toisten kailotusta bussissa...

:laugh: ei kai,en mä huutanut ensiks sielä mutta kun huomasin miten hän alkoi käytämään sitten mä aloitin puhua todella kovalla äänellä ja naura triplasti enemmän :laugh: yks nainenkin nauroi mulle miten toi mies käytäyty

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Ei se oo rasismia, jos vituttaa kuunnella toisten kailotusta bussissa...

:laugh: ei kai,en mä huutanut ensiks sielä mutta kun huomasin miten hän alkoi käytämään sitten mä aloitin puhua todella kovalla äänellä ja naura triplasti enemmän :laugh: yks nainenkin nauroi mulle miten toi mies käytäyty

Tai sit se nauro sun käytökselles..? :whistle:

Mä olin perjantaina bussissa ja puhuin kännykällä Venäjäksi ja jotain nauroi kun mies kertoi jotain hassua mitä heillä ón tapahtunut ja sitten yks vanha ukko laitanut omilla kädellä omat korvat kinni Buahahhaha :laugh: ja istui ihan vihaisena sielä jotain vielä puhui matalalla äänellä ja katsoi vinosti mun päin,mä aloitin puhua vielä kovempi sielä :laugh: :laugh: voi että minkäläisi rasiisteja on olemassa mutta se on niin hauska kun mä rakastan käydä hermolle tommosille :laugh: :saint:

Voihan olla, että tämä tapaamasi "vanha ukko" oli yksi heistä, jotka
hankkivat meille itsenäisyyden? Sitä taas ei tiedä kukaan, kuinka kalliilla
hinnalla?

Onko kukaan koskaan kertonut Sinulle, että vanhempia kunnioitetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:

hinnalla?

Mä kunniotan mutta jos saan paska toiselta olen kostohimoinen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks muuten ulkomaailaiset kailottaa? suomalaiset puhuu hiljaa ja toiset huutaa

Täälläpäin ne on kyllä suomalaisia keski-ikäisiä naisia jotka kailottaa...
- Haloo, Maire puhelimessa. Mooooooi Sirpa, jooo, bussis oon, oon keskustaan menos, juuuuu, eeeei ei oo paha paikka, toril meen ostamaan vihanneksii.... |O |O |O

Mä en ymmärrä miksi pitää puhua julkisissa jne. kännykkään?!!!? Ite ainakin vastaan ja sanon vaan, et soitan kohta ja kun hyppään pois bussista, soittelen ja juttelen sitten. Ärsyttävää oli kieli mikä hyvänsä.

Asiasta tuli mieleen, kun joku hemmtein fiksu opettaja oli järkännyt venakoiden ryhmän sotainvalidien palvelutalolle avustajiksi, eivät olleet menestyneet päivää pidempää siellä. Pitäisi kyllä sen verran kunnioittaa vanhoja invalideja että tuollaisia mokia ei saisi tapahtua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
hinnalla?

Kyllä vanhustenkin pitää omalla käytöksellään ansaita kunnioitus.
Aika usein näkee kärttyisiä ja kiukkuisia, epäkohteliaita vanhuksia jotka tuuppii jonossa, etuilee, kommentoi ihan liian kovalla äänellä toisten asioihin. Ei sellaisella käytöksellä ainakaan mun kunnioitusta ansaitse. Oli sitten ollut sodassa tai ei. Mun isoisät olivat.

Siis mika tassa oli hauskaa??? Lahinna surullista etta olet noin uskomattoman naiivi. Itse valtan turhaa paskanjauhantaa puhelimessa jos siina on muita ihmisia valittomassa kuuloetaisuudessa ihan vain ITSEKUNNIOITUKSEN ja HIENOTUNTEISUUDEN vuoksi. Voisit kylla menna ja pyytaa rahat kaytoskoulusta takaisin...

Uusimmat

Yhteistyössä