Mun PÄÄ ei kestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos me ei kohta saada miehen kanssa edes yhtä iltaa tai pvä. olla IHAN kaksin!! Viime kerrasta on kulunut nyt 1,5v. Raskaaksi erityisesti tekee ihan arki tuon erityislapsen kanssa. Kauheeta varmaan sanoa,mutta tarvisin/tarvittasiin hänestäkin hetki olla "erossa" ihan jaksamisen kannalta:(
Ja oltaisko me ihan kauheita jos me tehtäis pieni reissu 2 muun lapsen kanssa ja jätettäis tää esikoinen vaik mummulaan hoitoon? Nää 2 "tavallista" ei ole koskaan olleet yhdessä meidän kanssa missään ilman isoaveljeään. Saarnatkaa vaan jos siltä tuntuu, mutta oikeasti meillä on rankkaa:(

mut kestääkö lapsen pää hylkäämisen? mun ei. en ole koskaan osannut tehdä mitään, enkä uskaltanut, kun en koskaan ollut vanhemmilleni tarpeeksi.

sen ymmärtäsin, jos tehdään reissu sit myös sen erityislapsen kanssa ilman niitä "tavallisianne". muuten en käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja hylätty:
mut kestääkö lapsen pää hylkäämisen? mun ei. en ole koskaan osannut tehdä mitään, enkä uskaltanut, kun en koskaan ollut vanhemmilleni tarpeeksi.

sen ymmärtäsin, jos tehdään reissu sit myös sen erityislapsen kanssa ilman niitä "tavallisianne". muuten en käsitä.

Esikoinen on päässyt mm.etelään viikoksi mummun ja vaarin kanssa... Ois vaan mukava joskus lähteä jonnekin näiden kahden kanssa kun jo tietäisin etukäteen kuinka paljon rauhallisempi reissusta tulisi.
Tällä hetkellä siis tuntuu,että tuo keskimmäinen jää aina vähimmälle kaikessa:(

Yhteistyössä