K
Kannattaako olla enää yhteyksissä?
Vieras
.. kun muutin tänne pohjanmaalle, että kyllä silloin kaveruus kelpas kun itse olivat kotona hoitaan lapsia. Sain lapsen ja jäin nyt tänne kotiin ja olen ollut pian kaksi vuotta kotona nuorimmaisen kanssa. Sain tekstiviestejä silloin kun olin kiireinen ja oli työ ja isommat lapset, et tuu pyörähtään kahvilla töiden jälkeen kun on tylsää tai aamulla jos oli iltavuoro ja lapset koulussa ja minä menin. Nyt sitten en ole enää näitä kavereita tavannut, kun roolit vaihtunut. Olen kyllä soittanut, mutta vähän aikaa juteltuamme sanotaan, että voi kun pitää nyt mennä ja kyllä tämä arjen pyörittäminen, kun on töissä ja lapset harrastaa, on raskasta ja olis kiva nähdä, mutta aika ei riitä ja plaa plaa..Täytyy sanoa, että oppi jo muutaman vuoden ajan pitään kavereina, mut nyt ei välitetä. Onneksi olen nyt tavannut naistuttavan, joka vaikuttaa kivalta ja omaa samat arvot ja aiottiin mennä yhdessä vähän kaupoillekin. Oon aivan älyttömän yksinäinen, kun ei ole kuin perhe ja elän täysin miehen kautta mitä kuuluu ulkomaailmaan ja mies töistä väsyneenä yrittää sohvalla maata ja minä tietysti hyeenana kimpussa, että tapahtuko töissä mitään. Soittelen paljon päivisin sitten kotikonnuille. Ja kaupoilla käydään lapsen kanssa, mutta eihän pohjanmaalla yksikään ihminen puhu vieraalle ja kun jonkun kerran on yrittänyt jollekin jotain puhua niin hipsitään pois vähin äänin. Miten täällä saa kavereita?