mun on pakko tästä sikainfluenssasta kysyä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varmaan vihaisia vastauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun näitä lukee täällä, tulee hyvin paljon ristiriitoja, kaikki puhuvat eri asiaa. Esim, että raskauden alussa ei pitäisi ottaa rokotetta, ja joku sanoo että loppuvaiheessa ei saisi ottaa rokotetta.

Alkaa mielikuvitus jylläämään, onko tämä se 2012, mihin maailma loppuu :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkaa mielikuvitus jylläämään, onko tämä se 2012, mihin maailma loppuu :(


mä mietin tänää JUST samaa.. toisaalta toivon että tulis sellai maailmanloppu että poks a
vaan.nyt tää saatanan viirus vituttaa ihan sairaasti-paskat musta mutta mä kuolen tähän stressiin ku mietin mitä mun lapsille käy??!!
 
Kyllä se pahalta tuntuu ajatella, että jos lapsille jotain sattuisi. Yleensä jätän tuollaiset ajatukset taka-alalle, koska muuten tulen hulluksi. Nyt vaan olen ihan suu auki tästä kamalasta showsta mikä jyllää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä se pahalta tuntuu ajatella, että jos lapsille jotain sattuisi. Yleensä jätän tuollaiset ajatukset taka-alalle, koska muuten tulen hulluksi. Nyt vaan olen ihan suu auki tästä kamalasta showsta mikä jyllää.
Niin mä teen nytkin. Showsta huolimatta.

 

Yhteistyössä