Mun on pakko tää kertoa ja kysyä mielipiteitä, olen aika huolissaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26116410]Eikö tuolla venakolla ole ketään luotettavaa läheistä, joka ohjaisi hänet hoitoon?[/QUOTE]

Tämä logiikka sai kyllä aikaan aamun ensimmäisen huvittuneen hymähdyksen. Miksi ihmeessä hänet pitäisi hoitoon ohjata? Kipeimmät jutut, nekin kyllä ihan asialliseen sävyyn, tulivat kaikilta muilta palstailijoilta tässä ketjussa. Ei ketään voi kauheasti syyttää väärinkäsityksistä, niitä sattuu. Ja jos yhteistä kieltä ei ole, tai jos yhteinen kieli ei ole aukoton, niin väärinkäsityksiä tulee väistämättä.

[QUOTE="...";26116994]Tämä logiikka sai kyllä aikaan aamun ensimmäisen huvittuneen hymähdyksen. Miksi ihmeessä hänet pitäisi hoitoon ohjata? Kipeimmät jutut, nekin kyllä ihan asialliseen sävyyn, tulivat kaikilta muilta palstailijoilta tässä ketjussa. Ei ketään voi kauheasti syyttää väärinkäsityksistä, niitä sattuu. Ja jos yhteistä kieltä ei ole, tai jos yhteinen kieli ei ole aukoton, niin väärinkäsityksiä tulee väistämättä.[/QUOTE]
En tarkoittanut ainoastaan tätä aloitusta.
Venakko vaikutti alussa semmoselta 'hassun hauskalta' höppänältä ensin, mutta kyllä sillä taitaa oikeasti olla jotain pahasti pielessä.

[QUOTE="vieras";26118054]En tarkoittanut ainoastaan tätä aloitusta.
Venakko vaikutti alussa semmoselta 'hassun hauskalta' höppänältä ensin, mutta kyllä sillä taitaa oikeasti olla jotain pahasti pielessä.[/QUOTE]

sulla kellä on taita olla jotain pahasti pielessä. Voi raukka :hug:

[QUOTE="vieras";26118108]Taitaa sitten olla. Olen se sama tyyppi, jolle naureskelit, että "et voi olla tosissasi", kun kerroin opiskelleeni vuosia ja eläneeni silloin tosi köyhästi.[/QUOTE]

siis what?

[QUOTE="vieras";26118145]Niin sitä vaan "what", että noin kommentoit minulle jossain ketjussasi.
Olitkohan sitten (taas) viineissäsi, kun et muista?[/QUOTE]
näytä mulle sen ketjun?:) niin ja mitä mä komentoin?

[QUOTE="vieras";26118186]Näyttäisin, jos voisin. Eiköhän kuitenkin ollut kyseessä jotain rahan käyttöön liittyvää ja niitä aloituksia sulla on ollut paljon (iso osa poistettukin), että on mahdotonta löytää sitä.[/QUOTE]
kyllä on mahdollista. Mutta mitä sellaista pahaa sulle kirjoitin...hmmm..?

Ihan tarkkaan en muista, mutta eikös kotimaisella kanavallakin tullut joku asiaohjelma jossa toimittaja oli viimeisillään raskaana ja meni muistaakseni Espanjaan ja testasi olisivatko tehneet jossain klinikalla hänelle abortin. Joku klinikka ois pysäyttänyt vauvan sydämen lääkeruiskeella. Et kyllä näitä tapauksia on ihan euroopassakin. Meni vähän ohi ap:n aloituksen..

[QUOTE="vieras";26118252]Et sinä mitään pahaa kirjoittanut. Ainoastaan aliarvioit opiskeluani ja sen myötä köyhää rahatilannettani.[/QUOTE]
no sitten sä varma haukuit mua, kun en muuten sellaista harrasta, turhaa itkeä jos itse syypää olit

[QUOTE="vieras";26118315]En haukkunut. Ei kuulu tapoihini.
Se keskustelu vaan lähti lapasesta ja minäkin sain oman osani.[/QUOTE]

sitten pyydän anteeksi, jos kirjoitin jotain pahaa ja väärin, aina se vaan on niin kun keskustelu lähtee lapasesta, ei enää tiedä kuka on normaali ja kuka haukku, kun mulla niitä perskärpäsiä täällä löytyy todellakin paljon

[QUOTE="vieras";26118108]Taitaa sitten olla. Olen se sama tyyppi, jolle naureskelit, että "et voi olla tosissasi", kun kerroin opiskelleeni vuosia ja eläneeni silloin tosi köyhästi.[/QUOTE]

Et helvetti ole tosissasi? :D Yritä nyt päästä yli. Muistan kyllä tuon jutun, ja se meni niin, että itse v*ttuilit Milannalle rahasta, ja teit itsestäsi marttyyriä sen varjolla, että olet opiskeluaikana ollut köyhä. Sinulle naurettiin sen vuoksi, että sinun köyhäilysi eivät liittyneet asiaan millään tavalla. Get over it.

Koko tämän ajanko olet ihan tosissasi kantanut kaunaa siitä Milannalle? Ihan oikeasti? Ei tähän voi sanoa muuta..

Voisit ottaa yhteyttä tai ystäväsi Hylätyt lapset ry ja kertoa tilanteesta ja pyytää apua,varsinkin jos ystävälläsi ei ole rahaa lapsen leikkaukseen.Ehkä heitä kiinnostaisi tapaus ja auttaminen.
Ovat auttaneet muitakin perheitä jossa on tarvittu leikkauksia ja apua,Virossa.
Kannattais kiirehtiä ja lopettaa ainakin venäjälle matkustaminen.

[QUOTE="vieras";26118347]Et helvetti ole tosissasi? :D Yritä nyt päästä yli. Muistan kyllä tuon jutun, ja se meni niin, että itse v*ttuilit Milannalle rahasta, ja teit itsestäsi marttyyriä sen varjolla, että olet opiskeluaikana ollut köyhä. Sinulle naurettiin sen vuoksi, että sinun köyhäilysi eivät liittyneet asiaan millään tavalla. Get over it.

Koko tämän ajanko olet ihan tosissasi kantanut kaunaa siitä Milannalle? Ihan oikeasti? Ei tähän voi sanoa muuta..[/QUOTE]

Jep, mäkin muistan ton ja todellakin tuo kirjoittaja alkoi ensin väheksymään Milannaa :D Taitaa olla aika sairas tyyppi kun vieläkin on siitä traumatisoitunut vaikka siitä on jo aikaa, ja vieläkin väittää että Milanna muka häntä haukkui ihan turhaan :D Tuon kirjoittajan tossa pitäs mennä hoitoon.

[QUOTE="vieras";26116126]pääseekö ystäväsi suomeen? ei kukaan tapa vastasyntynyttä täällä! kuulostaa aika oudolta..[/QUOTE]

sepä oiski jos ulkomailta tulis kaikki tänne vaatiin terveydenhuoltoa. Milläs luulet resurssien riittävän? Luuletko että täällä pystytään hoitamaan kaikki ulkomaalaiset synnyttäjät sekä oman maan kansalaiset. Eikö maahanmuuttajissa ja pakojaisissa ole jo tekemistä?

• Tykkää
Reactions: Scindapsus

Yhteistyössä