Mun on pakko purkaa tänne ajatuksiani,pää räjähtää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen raskaana. Mieheni ei ehkä ole vauvan isä. Suhteemme oli ratkeamispisteessä ja mieheni oli muuttamassa pois. Meillä oli kuitenkin satunnaista seksiä vaikka kaikki muu olikin päin persettä. Petin miestäni kerran. Saimme miehen kanssa asiat sovittua ja päätimme yrittää vielä. Tein positiivisen raskaustestin ja mies olettaa että lapsi on hänen. Todellisuudessa vauvan isä voi olla kumpi vain. Mä kuolen tähän,en ikinä selviä tästä.

Ei kai se pettämistä ollut jos mies oli muuttamassa pois? Tekis mieli saarnata kumin käytöstä mutta ei se taida tässä vaiheessa paljoa auttaa.
Kävi miten kävi, niin kyllä sä selviät. Oisko kuitenkin parasta kertoa totuus ihan nyt heti?

Millaisia miehiä nää kaks isäehdokasta on? Jos tää sun vakimiehes on kunnon ihminen ja teillä on jo muitakin lapsia ja tiedät että olis hyvä isä, niin en ehkä lähtis paljastamaan ettei ole lapsen isä. Jos tää yhden yön juttu on joku renttu niin siitä tuskin saa lapselle edes viikonloppuisää tai elareita...

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Ei kai se pettämistä ollut jos mies oli muuttamassa pois? Tekis mieli saarnata kumin käytöstä mutta ei se taida tässä vaiheessa paljoa auttaa.
Kävi miten kävi, niin kyllä sä selviät. Oisko kuitenkin parasta kertoa totuus ihan nyt heti?

Söin pillereitä. Naimisissa ollaan,eli kai se "virallisesti" ainakin on pettämistä ja kuitenkin saman katon alla vielä asuttiin silloin :/ Mä jään yksin ja se on mulle ihan oikein. Että voi ahistaa..

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Millaisia miehiä nää kaks isäehdokasta on? Jos tää sun vakimiehes on kunnon ihminen ja teillä on jo muitakin lapsia ja tiedät että olis hyvä isä, niin en ehkä lähtis paljastamaan ettei ole lapsen isä. Jos tää yhden yön juttu on joku renttu niin siitä tuskin saa lapselle edes viikonloppuisää tai elareita...

Kyllä tuossa on miehelle kerrottava totuus, eikä pistettävä häntä isäksi lapselle, joka ei kenties edes ole hänen!

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Mieheni on hyvä ihminen,käy töissä ja viettää ihan normaalia elämää. Tämä yhden yön juttu on ikuinen opiskelija,elää vielä bilevaihettaan ja ei tietoakaan mistään vakiintumisesta. Lisäksi kuvottaa koko tyyppi näin jälkeenpäin.

Siis miksi ihmeessä harrastit seksiä toisen miehen kanssa? Olihan sulla aviomies, keltä sait seksiä. Niin en vaan ymmärrä tätä juttua. Aika kevytkenkäistä toimintaa. Nyt kerrot miehellesi mitä olet mennyt tekemään. Ei sinulla ole muuta mahdollisuutta. Muuten elät aina syyllisyydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi ihmeessä harrastit seksiä toisen miehen kanssa? Olihan sulla aviomies, keltä sait seksiä. Niin en vaan ymmärrä tätä juttua. Aika kevytkenkäistä toimintaa. Nyt kerrot miehellesi mitä olet mennyt tekemään. Ei sinulla ole muuta mahdollisuutta. Muuten elät aina syyllisyydessä.

Varmaan siinä oli se tunnepuoli..oli mukavaa saada huomiota ja tuntea että joku muukin vielä haluaa,kun kotona oli asiat päin sitä itteään. Eikai siinä muuta :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Varmaan siinä oli se tunnepuoli..oli mukavaa saada huomiota ja tuntea että joku muukin vielä haluaa,kun kotona oli asiat päin sitä itteään. Eikai siinä muuta :/

Miehiltä nyt ei ole mikään ongelma saada huomiota (seksiä!), kuka vaan nainen sitä saa, miehet ovat niin helppoja. Toivottavasti muistat tämän jatkossa. Sun on kerrottava miehellesi totuus ja mieluiten aika äkkiä. Tajuat varmaan sen.

Miehiltä nyt ei ole mikään ongelma saada huomiota (seksiä!), kuka vaan nainen sitä saa, miehet ovat niin helppoja. Toivottavasti muistat tämän jatkossa. Sun on kerrottava miehellesi totuus ja mieluiten aika äkkiä. Tajuat varmaan sen.

Tajuan..pelottaa vaan niin helvetisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Miten pitkä väli oli yhdynnöillä miehesi kanssa & toisen jampan kanssa?

Entä miten ne ajoittui kuukautiskiertoosi nähden, mitä eka ultra sanoi?

Pettäminen tapahtui 24.1,mieheni kanssa harrastin seksiä 26.1. Kuukautisista ei voi laskea,koska joulu- ja tammikuussa vuoto jäi kokonaan pois kun kierto heitti oudosti,mutta ultran mukaan hedelmöitys on tapahtunut 26.1 MUTTA kun tuossa voi aina olla niitä heittoja suuntaan tai toiseen,tuosta ei voi päätellä vielä yhtään mitään :/

Jos nyt tää toinen ehokas ei oo yön timo ja toinen albiino, ni don't worry. Paitsi, ett ite en kyl pystyis elää tuon kans vaan sanoisin miten asiat on ja elelisin sit vaikka lapsen kans kahden(mikä olis tod.näk.).

Omassa perhepiirissä sattu tällanen ikävyys, että perheen miehelle selvisi toisen lapsen kodalla, ett ei ookkaa isä. Oli siinä paha seurata vieressä, ku oli kuitenkin kasvattanu omana poikana, mut isäks selviski isän kaveri.

No joo, tee abortti. Voit käydä salaa ja näytellä "keskenmenon" miehelles. Tai sit kerrot miten on asiat ja jäät lapsen kanssa hyvin varmasti yksin.

Mutta, ei muutakun kaikki panemaan ristiin rastiin ympäriinsä, sitähän tää nykymaailma on. Mä oon niin helkkarin kyllästynyt tähän.

Totuus voi tulla selville vasta myöhemmin, eikä se varmastikaan ole hyvä asia. Itse kertoisin miehelle, saa sitten itse päättää haluaako olla kanssasi tuon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
No joo, tee abortti. Voit käydä salaa ja näytellä "keskenmenon" miehelles. Tai sit kerrot miten on asiat ja jäät lapsen kanssa hyvin varmasti yksin.

Mutta, ei muutakun kaikki panemaan ristiin rastiin ympäriinsä, sitähän tää nykymaailma on. Mä oon niin helkkarin kyllästynyt tähän.

Tee abortti?? Mulla on raskausviikkoja kohta 16 ja olisin sen varmaan tehnyt jos olisin siihen kyennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jos nyt tää toinen ehokas ei oo yön timo ja toinen albiino, ni don't worry. Paitsi, ett ite en kyl pystyis elää tuon kans vaan sanoisin miten asiat on ja elelisin sit vaikka lapsen kans kahden(mikä olis tod.näk.).

Omassa perhepiirissä sattu tällanen ikävyys, että perheen miehelle selvisi toisen lapsen kodalla, ett ei ookkaa isä. Oli siinä paha seurata vieressä, ku oli kuitenkin kasvattanu omana poikana, mut isäks selviski isän kaveri.

Miten se selvisi? En pysty minäkään elämään tän asian kanssa,siksi pakko kertoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:

Tee abortti?? Mulla on raskausviikkoja kohta 16 ja olisin sen varmaan tehnyt jos olisin siihen kyennyt.

Ai sä oot noin pitkällä, etkä ole vieläkään kertonut uskottomuudestasi miehellesi. Ei välttis anna enää anteeksi kun et heti kertonut.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Miten se selvisi? En pysty minäkään elämään tän asian kanssa,siksi pakko kertoa :/

No ihan sillä, että ulkonäkö ei täsmänny lainkaa( on melko voimakkaat piirteet isällä, jotka mm.on isoveljellä)ja epäilys heräs pikkuhiljaa, josta sit slevis, ku äiti tunnusti. Olishan tilanne voinu jäädä selvittämättä, jos äiti olis vaan ollu hiljaa ja sanonu, ett on äidin piirteet tms. Mut äiti itse kerto koko totuuden lapsen oikeasta isästä lähtien..

Itse ihan rehellisesti kehottaisin tunnustaa epäilyksen (ei nyt varmaan isona yllätyksenä tule miehelle, jos avioliitto oli jo finaalissa, mutta pettymyshän se on). On paljon helpompi elää kaksin lapsen kans, ku jatkuvassa epävarmuudessa. Tuota ku ei tule unohtamaan ikinä:)

Yhteistyössä