Mun on pakko myöntää, että kohta mun mitta on täynnä :(

14.07.2007
696
0
16
Meinaan mun avomiestä.

Mä ymmärrän, että sillä on raskas työ ja meillä muitakin huolia, mutta silti... Tuo on ihan joka päivä ihan helv... pahalla päällä... tiuskii, huutaa, hermoilee, jättää asiat tekemättä (vaikka näkee, että esim. maidot on kaatunut lattialle), kiukuttelee jne jne.
Mä en käsitä miten jonkun pinna voi olla noin kireällä :ashamed:

Ja mä en jaksa katsella tota enää kauaa |O |O |O

Mulla ihan sama homma. Plus että se on vielä sairas. Silti olen välillä ihan täynnä sen väsymystä. Käy töissä, eikä paljon muuta jaksa. Aina huonolla tuulella, ei vastaa, kun kysyn jotain, tiuskii. En kans ymmärrä, miten kukaan jaksaa elää noin.

Onko mies koskaan pois kotoa?Siis muuallakin kuin töissä esim.viikonloppureissussa?Pistä se jonku kaverinsa kanssa vaikka mökkeilemään viikonlopuksi ja rentoutumaan.Meillä mies parhaillaan mökillä kaverinsa kanssa, jonne sen delegoin ;) Toivon, että saan uudistuneen miehen huomenna takas kun kolme yötä on reissannut!

Ei ole lomia tiedossa ei... Lomat ollut ja mennyt |O

Mä ymmärrän, että aina ei voi olla hyvällä tuulella, mutta jos jatkuvasti on tuollainen raivopää niin alkaa mitta tulla täyteen.

Kyllä aikuisen ihmisen PITÄIS osata puhua ongelmistaan eikä vaan purkaa niitä ihmisiin, jotka niitä ei ole aiheuttanut |O |O |O

kuullostaa ihan minulta ja syynä on tämä hemmetin olo josta ei pääse ylös. olisiko miehesi väsynyt ja tuntuu olonsa huonoksi joka heijastuu noin mutta ei itse osaa eritellä tunteitaan ja huomata masentuneisuutta

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Ei ole lomia tiedossa ei... Lomat ollut ja mennyt |O

Mä ymmärrän, että aina ei voi olla hyvällä tuulella, mutta jos jatkuvasti on tuollainen raivopää niin alkaa mitta tulla täyteen.

Kyllä aikuisen ihmisen PITÄIS osata puhua ongelmistaan eikä vaan purkaa niitä ihmisiin, jotka niitä ei ole aiheuttanut |O |O |O

Samaa mieltä,mutta oon huomannu että miehille (ainakin kohdalleni osuneille) on monesti annettu minimaalisesti puhelahjoja selvittää normaalisti puhumalla nuo asiat.Sitten ku niillä menee pinna niin se on just tuota...

Varmasti mies on väsynyt, koska tekee raskasta ruumiillista työtä ja lisäksi on henkistä kuormitusta asunto- ym asioiden suhteen. Olen yrittänyt passittaa tota johonki reissuun tms, mutta ei se mene. Siskonsa miehen synttäreille sen sain menemään,mutta senkin illan hän lopetti ennen aikojaan :whistle:

Yhteistyössä