Mun on pakko :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehe

Vieras
Kun täällä äsken syntyin niin hirimunen äläkkä siitä, kun jossakin toisessa heimokulttuurissa ihmiset (tai kai lähinnä miehet?) ottavat suihkuja lehmän pissassa ja värjäävät näin tukkansa värillä, joka on sitten arvostettu heidän kulttuurissaan, NIIN.

Täällä syntyi moisesta ajatuksesta hirvee haloo. Onpa niin kamalaa, että ei voi edes katsoa semmosta nauhaa (pätkää luontodokkarista).

Kuinkas moni teistä tytöistä siellä käyttää kosteusvoidetta? Ootteko koskaan lukenu niitä tuoteselosteita (varsinkin kokovartalovoiteissa)?

Ootteko huomannu koskaan siellä sanaa UREA! :D:D

...ookoo... se ei ole sinänsä "luonnollista" ureaa, mutta kuitenkin. Pissiä iholle, niin iho on kimmoisa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paku:
Joo koska nää pissifetissit oikein saadaan täält ulos!!!!!!!!!!!!!

Sun iloksesihan mä tietenkin. ;)

ja ihan päästä keksitty juttu, eiks vaa. Älä vaan katso sitä sun purkkia siellä vessan hyllyllä. :D

Eiks jengi joutunut enemmänkin shokkiin siitä kohdasta missä joku mies tai nuorukainen imi(?) lehmän(?) takapuolta? En katsonut ko videota, mutta sen käsityksen sain.

Alkuperäinen kirjoittaja saapunki:
AApee taitaa olla itte linkin lähettänyt samoinku hehee sun muut puolustajat! ;)

Häh?

Noh, oli miten oli. Mä tiiän, kuka mä oon (ja en o kyl mitää linkkiä laittanu).

Musta vaan on niin hauskaa, kun jotain juttua kauhistellaan, mutta ei tajuta, että ei se niin kaukaa kotoa liippaa ;)

Tästä tuli mieleeni, miten joku intialainen oli kauhistuneena varoen kysyny suomalaiselta kristitystä uskosta. Hän ilmeisesti oli tuntenut enempikin ortodokseja, mutta kuitenkin juttu jeesuksen veren juomisesta ehtoollisella oli saanut hänet aivan tolaltaan...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tästä tuli mieleeni, miten joku intialainen oli kauhistuneena varoen kysyny suomalaiselta kristitystä uskosta. Hän ilmeisesti oli tuntenut enempikin ortodokseja, mutta kuitenkin juttu jeesuksen veren juomisesta ehtoollisella oli saanut hänet aivan tolaltaan...

Juuri tätä haen takaa. :)

Eri ihmisiä kauhistuttaa eri asiat, riippuu siitä, mihin on tottunu. Mutta asioista pitää voida puhua ja eri tavoista oppia.

Taidettiin poistaa se syy, miksi tämän ketjun aloitin (se toinen ketju). Älytöntä sensuuria sanon minä. MITÄ PAHAA ON ERI KULTTUUREISSA TAI SIINÄ, ETTÄ NIISTÄ KESKUSTELLAAN, NIITÄ TUODAAN TUTUKSI MUILLE? Jos ihmiset tietäisivät enemmän toistensa tavoista, ehkä tämä maailma ois vähän suvaitsevampi paikka.

Ainoa, mikä siinä ketjussa mun mielestä vaati poistamista, oli tuon "Pakun" kommentit. Ihanko oikeasti me eletään täällä Suomessa sensuuriyhteiskunnassa? ...enpä uskonut, mutta siltä näyttää. :(

Alkuperäinen kirjoittaja totta se on:
Se UREA tosiaan on tullut nähtyä joittenkin purkkien kyljessä.

Ei haittaa mua, pääasia että ihosta tulee upea ;)

Joo ja niille, jotka nyt ajattelee, että ei voi olla totta, ei ikinä, niiin:

huokaskaa helpotuksesta. Ei se ole mitään ihmisen tai eläimen oikeeta ureaa vaan hyvin puhdistettua (käsittääkseni yksi urean ainesosista). :)

Mutta siis aivan yleisesti käytössä länsimaalaisessakin kauneustuotemaailmassa. :)

Hei etteks te oo kuullu miten intiaanien tukka on niin tuuhea ja kiiltävä?

Ne pissii yöpissit astiaan, ja aamulla huuhtelee tukkansa pissillä. Ja se urea on siinä se vaikuttava aine.

Ortodoksit eivät juo verta ehtoollisella. En minä ainakaan.

:|

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:

Ei, mutta ehtoollisviini kuvaa jeesuksen verta. Eikös se pappikin sano jotain että leipä on jeesuksen ruumis ja viini hänen vertaan ja ne syömällä juomalla ...jotain. En muista. On vähän tuosta ehtoollisesta aikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:

Anteeksi, transsubstantiaatio taitaakin kuulua katolisen kirkon oppeihin.
Mutta kayllähän kaikki kristityt ehtoolliset perustuvat kohtaan "tämä leipä on minun ruumiini, tämä viini on minun vereni..."Eli se jo riittää järkyttämään hyvinkin ihmisen, jolle oppi on vieras.

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Hei etteks te oo kuullu miten intiaanien tukka on niin tuuhea ja kiiltävä?

Ne pissii yöpissit astiaan, ja aamulla huuhtelee tukkansa pissillä. Ja se urea on siinä se vaikuttava aine.
Eskimonaisilla sama juttu. Kaunistautuvat ennen juhlia kastamalla tukkansa virtsa-astiassa jotta siitä tulisi kauniin kiiltävä. :)

Yhteistyössä