Mun on nyt pakko hehkuttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Towanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Towanda

Aktiivinen jäsen
06.10.2009
1 179
0
36
Jehuuuu! Ei tarvi enää (ikinä) ostaa niitä kertakäyttösiä liivinsuojia! :D Vihdoin ja viimein maidontulo on niin tasaantunu, et riittää nämä ihanat kestosuojat. On tässä sit kohta 6kk hukuttu maitoon.. :$

*joo olihan se turhis*

=) Mä ostin yhden paketin kertakäyttöisiä ja niitä on vieläkin puolet käyttämättömät, lapsi täyttää kohta 8kk :D itse tein kestosuojia ehkä kymmenisen paria kun olin raskaana ja toisen samanmoisen satsin lisää kesällä, ja kyllä on niin paljon parempia! Mä ainakin yhdyn sun iloosi =)

Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:
=) Mä ostin yhden paketin kertakäyttöisiä ja niitä on vieläkin puolet käyttämättömät, lapsi täyttää kohta 8kk :D itse tein kestosuojia ehkä kymmenisen paria kun olin raskaana ja toisen samanmoisen satsin lisää kesällä, ja kyllä on niin paljon parempia! Mä ainakin yhdyn sun iloosi =)

Kiva =)

On ne kyllä niin paljon kivempia. Pehmeempiäkin. Ne ei vaan, varsinkaan yöllä riittäny mihinkään. Koko sänky lainehti muuten. Vaikka kertiksilläkin kyllä oli useestikkin aika, sanoisinko kosteeta.. :x
Mut harmittaa ihan etten noitten kahden aika oo tajunnu tämmösiä ostaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja voilee:
Edelleen suojat ja 11kk...

Juu, kyllä munkin on pidettävä tasan niin kauan kun tyttö tissillä viihtyy. Mut nyt ei tarvii olla koko ajan ostamassa. Sen kun heittää pyykin sekaan pyörimään ja taas on mistä ottaa. :D

Yhteistyössä