Mun on nyt aivan pakko nauraa! Nimistä minäkin.

Saa kivittää ihan vapaasti, ei kuulkaa tunnu missään.

Kaverin luona katselin heille tulleita joulukortteja, ja yhden oli lähettänyt perhe, joiden lasten nimet olivat
Piia-******, Miia-******, Tiia-****** ja Kiia-******

Siis jösses, mitä nimihirviöitä kokonaisuutena. :saint: :LOL:
Mä en oikeesti jaksa ymmärtää tuollaista. Entä jos ne vielä halajavat lapsia, ja saavat tytön... No, Riiahan on vielä käyttämättä. :LOL: B) :xmas:
 
Vieras
No jaa.. makunsa kullakin. Ei kuulosta minun korvaani pahalta :) On paljon paljon pahempiakin ja yleisempiä nimiä, joita en tietenkään halua sanoa etten pahoittaisi kenenkään mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Mulla menis kieli hyvin äkkiä solmuun ja nimet sekasin =) Mutta kivat nimet silti.
Mä kutsun lapsia toistensa nimillä, vaikkei samantapaisia nimiä heillä olekaan :D Isommat sitten sanovat kostoksi minua mummoksi, kun tällainen kämmi osuu kohdalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Mulla menis kieli hyvin äkkiä solmuun ja nimet sekasin =) Mutta kivat nimet silti.
Mä kutsun lapsia toistensa nimillä, vaikkei samantapaisia nimiä heillä olekaan :D Isommat sitten sanovat kostoksi minua mummoksi, kun tällainen kämmi osuu kohdalle.
:LOL: Kosto on suloinen.
 
Siis nimissä itsessään ei mitään vikaa, en sitä tarkoittanut.
Vaan sitä, että on pitänyt antaa sisaruksille noin samanlaiset nimet.
Sellaista en tajua, en sitten millään. Ehkä minun ei tarvitsekaan, mutta saa kai sitä silti ihmetellä. :whistle: :snotty: :D
 
kolmen isä
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Siis nimissä itsessään ei mitään vikaa, en sitä tarkoittanut.
Vaan sitä, että on pitänyt antaa sisaruksille noin samanlaiset nimet.
Sellaista en tajua, en sitten millään. Ehkä minun ei tarvitsekaan, mutta saa kai sitä silti ihmetellä. :whistle: :snotty: :D
Ja minä nimenomaan pidän tuosta, kun sointuvat yhteen. Meillä ei kyllä soinnu, mutta pidän silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Siis nimissä itsessään ei mitään vikaa, en sitä tarkoittanut.
Vaan sitä, että on pitänyt antaa sisaruksille noin samanlaiset nimet.
Sellaista en tajua, en sitten millään. Ehkä minun ei tarvitsekaan, mutta saa kai sitä silti ihmetellä. :whistle: :snotty: :D
Ja minä nimenomaan pidän tuosta, kun sointuvat yhteen. Meillä ei kyllä soinnu, mutta pidän silti.
Mäkin pidän, jos nimet ovat kuitenkin hieman erilaisia keskenään.
Siis esimerkiksi Venla ja Linnea. Tai Jaakko ja Joonatan.
No, en tiedä ovatko nuo nyt parhaita mahdollisia esimerkkejä, mutta mutta... En kuitenkaan ymmärrä tuota yhden kirjaimen heittoa nimissä; Sari, Kari, Mari, Jari, Lari -tyyliä.
 

Yhteistyössä