mun on ihan pakko kysyä imetyksestä tyhmähkö kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
Mutta onko täällä ketään sellaista imettäjää / imettänyttä, jotka ei pysty imettämään muiden ihmisten l'snäollessa ? Omaa perhettä ei lasketa.
Ja jos, niin oletteko kuitenkin kokeneet terkan edessä imettämisen ihan ookooksi ettekä ole siitä häiriintyneet esim.neuvolakäynneillä vai ootteko pyytäneet jotain yksityisyyttä ? :ashamed: tällas.iaa kaikkii tyhmii juttui tulee mielee ku liikaa ajattelee.

esikoisen kohdalla olin sellainen, tokan kanssa imetin jo melkein missä vaan. Kolmannen kanssa ihan missä vaan, kun vahtii noita kahta ensimmäistä niin ei enää oikein ehdi/jaksa miettiä missä ja kenen läsnäollessa imettää. Pääasia että vauva saa ruokansa nopsaan.

Esikoista imetin missä vaan, mutta kakkonen taas oli todella herkkä äänille, joten syömisestä ei tullu mitään jos en päässy rauhassa imettämään. Oli myös pitkä ajanjakso jolloin söi vain makuulla, eikä istuallaan imettämisestä tullu yhtään mitään.
Että mua ei sinänsä haittaa, vaikka pyrinkin hoitamaan imetyksen ilman kummempia tissin vilautuksia.