S
Sekoamispisteessä pian
Vieras
Tapasin nimittäin eilen illalla erään aivan mielettömän suloisen miehen. En muistanut ollenkaan, että ollaan aiemminkin törmätty ja vietetty ilta yhdessä. Numerotkin silloin vaihdettiin, luulen, mutta se jäi sitten siihen. Mut eilen.. huoh. Juteltiin, hempeiltiin, suudeltiin, tanssittiin.. Pyysin sitä soittamaan mulle tänään, mutta ei pystytty numeroita vaihtamaan erotessa tilanteesta johtuen. Tuo ihana mies on serkkuni paras kaveri (siinä seurassa ollaan siis törmättykin nämä pari kertaa) joten numeroni kyllä saa jos sitä vaan kehtaa serkultani pyydellä.
Mä olen ihan kiemurassa täällä näitten fiilisteni kanssa. Ottaako se mies muhun yhteyttä? Kertokaa, mitä luulette. Äh, kyllähän mä tiedän ettei täällä mitään ennustajia ole joka vois kertoa miten tässä käy, mutta.. Mä niin toivon että se laittais viestiä, mä ajattelin heti kun sen näin että onpa siinä söpö mies, tuon haluan. Ja niin sainkin. Mutta mahtoiko olla vaan sen illan ilo. Mä en kestä tätä tunnetta, mä haluun, haluun, haluun tavata sitä miestä vielä miljoona kertaa uudelleen! Ja mä haluun, haluun, haluun että se ottaa muhun yhteyttä!
Pelastakaa mut tältä hulluudelta, jooko.
Mä olen ihan kiemurassa täällä näitten fiilisteni kanssa. Ottaako se mies muhun yhteyttä? Kertokaa, mitä luulette. Äh, kyllähän mä tiedän ettei täällä mitään ennustajia ole joka vois kertoa miten tässä käy, mutta.. Mä niin toivon että se laittais viestiä, mä ajattelin heti kun sen näin että onpa siinä söpö mies, tuon haluan. Ja niin sainkin. Mutta mahtoiko olla vaan sen illan ilo. Mä en kestä tätä tunnetta, mä haluun, haluun, haluun tavata sitä miestä vielä miljoona kertaa uudelleen! Ja mä haluun, haluun, haluun että se ottaa muhun yhteyttä!
Pelastakaa mut tältä hulluudelta, jooko.