Mun on ihan pakko kertoa teille, kun ei ole ketään muutakaan kelle tästä puhua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekoamispisteessä pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekoamispisteessä pian

Vieras
Tapasin nimittäin eilen illalla erään aivan mielettömän suloisen miehen. En muistanut ollenkaan, että ollaan aiemminkin törmätty ja vietetty ilta yhdessä. Numerotkin silloin vaihdettiin, luulen, mutta se jäi sitten siihen. Mut eilen.. huoh. Juteltiin, hempeiltiin, suudeltiin, tanssittiin.. Pyysin sitä soittamaan mulle tänään, mutta ei pystytty numeroita vaihtamaan erotessa tilanteesta johtuen. Tuo ihana mies on serkkuni paras kaveri (siinä seurassa ollaan siis törmättykin nämä pari kertaa) joten numeroni kyllä saa jos sitä vaan kehtaa serkultani pyydellä.

Mä olen ihan kiemurassa täällä näitten fiilisteni kanssa. Ottaako se mies muhun yhteyttä? Kertokaa, mitä luulette. Äh, kyllähän mä tiedän ettei täällä mitään ennustajia ole joka vois kertoa miten tässä käy, mutta.. Mä niin toivon että se laittais viestiä, mä ajattelin heti kun sen näin että onpa siinä söpö mies, tuon haluan. Ja niin sainkin. Mutta mahtoiko olla vaan sen illan ilo. Mä en kestä tätä tunnetta, mä haluun, haluun, haluun tavata sitä miestä vielä miljoona kertaa uudelleen! Ja mä haluun, haluun, haluun että se ottaa muhun yhteyttä!
Pelastakaa mut tältä hulluudelta, jooko.

Niin, ehkä mä haluaisin leikkiä vähän vähemmän innostunutta tyrkkyä, kuin mitä olenkaan ;) :D

Meidän ekasta ja siis edellisestä tapaamisesta on vuosi tai kaksi aikaa, joten en tosiaan muista niin vanhoja juttuja. Etenkin kun kyse oli yhdestä baari-illasta eikä sen enemmästä.

Voi että.. mä en pysy nahoissani. Mun hullu, typerä sydänparka on nyt mennyt lopullisesti sekaisin. Mitä taikoja mun pitää tehdä, että saan sen miehen laittamaan mulle viestiä? Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Miksette siis voineet vaihtaa niitä nro:ita, mikä tilanne siinä oli? Kai te kumpikin olette vapaita?

Ollaan me molemmat vapaita. Miehen kuskilla oli niin kauhea kiire, että oli jo melkein menossa kun halittiin jäähyväiseksi tuossa pihalla.

Yhteistyössä