mun on ihan pakko kerjätä verta nenästä taas (= mulla on tylsää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Punkkari? :)

Ei sitten ainakaan uskalluksen puutteesta voi syyttää, mitä hiuksiin tulee. Mä olisin saanut sydärin, jos joku olis joskus ehdottanut mun tukalle moista toimenpidettä. Ja saisin kyllä edelleenkin ;)

[QUOTE="jojo";22314131]Punkkari? :)

Ei sitten ainakaan uskalluksen puutteesta voi syyttää, mitä hiuksiin tulee. Mä olisin saanut sydärin, jos joku olis joskus ehdottanut mun tukalle moista toimenpidettä. Ja saisin kyllä edelleenkin ;)[/QUOTE]

joo punkkari, sieltä pahimmasta päästä, mutta se oli "silloin ennen, silloin ennen..." :D

650-a.jpg

Tuossa olisi raitoina aikalailla tarkoittamani sävy

Tuossa on omassa tukassa irtoraitoja, burgundia.

burgundy_hair.jpg

entä tämä? Kuvittele hieman tummemmaksi.

on ollut aikalailla samanväriset hiukset joskus, mutta tuli kuultua kommentteja siitä että näytän ihan Draculan leskeltä kun ihoni on niin kalpea ja silmämeikki usein aika voimakas (paitsi tossa tän päiväisessä kuvassa ei ole) :vampire:

[QUOTE="jojo";22313679]Tuo oma pohjalle ja sitten vähän vaaleampaa raitaa. Ei kokovaaleaa. Kun en tiedä, kuinka paljon kuva vääristää väriä, en tiedä olisiko kulta vai pronssi vai jokin ihan muu paras sävy raidoille.[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä, että vaaleaa raitaa omaan väriin.

Sä olet saanut paljon ehdotuksia ja mitä mä sain lähinnä omaan vastaavaan ketjuun... : /

Yhteistyössä