mun on ihan pakko kerjätä verta nenästä taas (= mulla on tylsää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Kun tänään yhtä toista palstalaista kiellettiin tekemästä omaan ulkonäköönsä liittyviä alotuksia niin mun on ihan pakko tehdä oma (taas)
Kyse on hiusten väristä, mikä näistä olisi paras vaihtoehto

a) nykyinen väri (oma)
b) tummanpunainen
c) kauttaaltaan reippaasti vaalennettu
d) raidoitettu
e) toivoton tapaus, ei tuossa auta enää mikään väri
f) muu, mikä ?

kolmea ensimmäistä vaihtoehtoa olen itse pähkäillyt, mutta en osaa päättää

kommentteja siis väristä, kiitos!

ja joo, tänään itse otettu kuva, yösalamalla...
itse- kuvaamisen tekniikka ei näemmä ole ihan hanskassa ,koska näytän kaulattomalta ja leuattomalta :D

Tuo oma pohjalle ja sitten vähän vaaleampaa raitaa. Ei kokovaaleaa. Kun en tiedä, kuinka paljon kuva vääristää väriä, en tiedä olisiko kulta vai pronssi vai jokin ihan muu paras sävy raidoille.

Kun tänään yhtä toista palstalaista kiellettiin tekemästä omaan ulkonäköönsä liittyviä alotuksia niin mun on ihan pakko tehdä oma (taas)
Kyse on hiusten väristä, mikä näistä olisi paras vaihtoehto

a) nykyinen väri (oma)
b) tummanpunainen
c) kauttaaltaan reippaasti vaalennettu
d) raidoitettu
e) toivoton tapaus, ei tuossa auta enää mikään väri
f) muu, mikä ?

kolmea ensimmäistä vaihtoehtoa olen itse pähkäillyt, mutta en osaa päättää

kommentteja siis väristä, kiitos!

ja joo, tänään itse otettu kuva, yösalamalla...
itse- kuvaamisen tekniikka ei näemmä ole ihan hanskassa ,koska näytän kaulattomalta ja leuattomalta :D

Sä oot täydellinen noinkin. :p

[QUOTE="jojo";22313679]Tuo oma pohjalle ja sitten vähän vaaleampaa raitaa. Ei kokovaaleaa. Kun en tiedä, kuinka paljon kuva vääristää väriä, en tiedä olisiko kulta vai pronssi vai jokin ihan muu paras sävy raidoille.[/QUOTE]

no tuon värinen toi kuontalo on, tummanruskea joka taittaa epämääräisesti punaiseen, kumpikin kuulostaa hyvältä, sekä pronssi ja kulta, kullanvärisiä raitoja mulla on aiemmin ollutkin :)

Sulla on kauniit hiukset (ainaki kuvan perusteella :) ) Mun mielipide vaihtoehtoihin.

a) ihan hyvä väri, mutta onko ihan hiukkasen liian tumma?
b) tummanpunainen = epätoivoinen yritys olla räväkkä (siis tää on vaan mun mielipide, älkää suuttuko ü), punainen sopii ehkä 0,01% ihmisistä, ei kannata edes yrittää, ei yleensä toimi, en usko et toimis sullakaan
c) mielenkiintonen vaihtoehto JOS vaalennus tarkoittaa vaaleampaa RUSKEAA. Tällä hetkellä näyttäis (edelleen kuvan perusteella, tarvis monta parempaa kuvaa että vois analysoida oikein kunnolla) olevan melko punaruskea, sulle vois sopia vähän toffeemaisempi väri.. (http://www.wigwiz.com/products/amoresupremehh/swatches/10~30+TOFFEE+BROWN.jpg)

loput vaihtoehdoista ei oikeen oo ees vaihtoehtoja.. toki jos haluat raitoja niin tosi tosi huomaamattomia. Ja jos haluat jotain lisämuutosta niin harkitte jotain erilaista leikkausta.

vielä lopuks, viimeinen vaihtoehto on punainen ja lyhyt (erosin ja päätin samalla hankkiutua eroon hiuksistani räväkällä säväyksellä -yritys, niiiin nähty)

Sulla on kauniit hiukset (ainaki kuvan perusteella :) ) Mun mielipide vaihtoehtoihin.

a) ihan hyvä väri, mutta onko ihan hiukkasen liian tumma?
b) tummanpunainen = epätoivoinen yritys olla räväkkä (siis tää on vaan mun mielipide, älkää suuttuko ü), punainen sopii ehkä 0,01% ihmisistä, ei kannata edes yrittää, ei yleensä toimi, en usko et toimis sullakaan
c) mielenkiintonen vaihtoehto JOS vaalennus tarkoittaa vaaleampaa RUSKEAA. Tällä hetkellä näyttäis (edelleen kuvan perusteella, tarvis monta parempaa kuvaa että vois analysoida oikein kunnolla) olevan melko punaruskea, sulle vois sopia vähän toffeemaisempi väri.. (http://www.wigwiz.com/products/amoresupremehh/swatches/10~30+TOFFEE+BROWN.jpg)

loput vaihtoehdoista ei oikeen oo ees vaihtoehtoja.. toki jos haluat raitoja niin tosi tosi huomaamattomia. Ja jos haluat jotain lisämuutosta niin harkitte jotain erilaista leikkausta.

vielä lopuks, viimeinen vaihtoehto on punainen ja lyhyt (erosin ja päätin samalla hankkiutua eroon hiuksistani räväkällä säväyksellä -yritys, niiiin nähty)

juu en ihan vaaleaa ajatellut, mutta jotain vaaleampaa ruskeaa, vähän kullansävyistä tai jotain.
Ihan lyhyeksi en aio leikata ( ja leikkauttaa aion vasta keväällä kun vanhat kiharat on enemmän kasvaneet ulos) mutta en osaa kuvata minkälaista mallia oon miettinyt eikä mulla ole kuvaakaan edes samantapaisesta mallista...

Oi ku sul on kivan värinen ja terveen näkönen tukka päässäs:)

Laittasin tohon ehkä jotain vaaleeta(hunajaista) ja kuparii raitaa.
Ainaki kahta värii,tai sit ei ollenkaan.

[QUOTE="vieras";22314059]Tuo väri on täydellinen. Anna olla noin. Siinä on jo raitaa, kun valo osuu.[/QUOTE]

joo, kesän jäljiltä on aina punertavia ja myös kultaan vivahtavia raitoja auringon paahteesta johtuen, mutta sitten kevääseen mennessä ovat tummuneet taas :)

Yhteistyössä