MUN OIKEA TARINA!!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
no sit et osaa käytäytyä naisten kanssa tai tarjoat kaikist halvin :D JOS OLET MIES!!!!JOO...täällä mä nyt tiedäks uskon kaikille!

Varmaan se on just tuota, että en osaa käyttäytyä. En oo osannut olla oikein oma itseni. On jännittänyt aina välillä, vaikka oonkin aika cool tyyppi noin muuten.

minulla oli 20-45 :kieh: ja kaikki pihejä vaikka lompakko on täynnä papereita :kieh: keneltä olin saanut rahoja ja olin ravintolassa monta kerta ja kaveritkin ilmaiseksi,ne oli vaan Ulkomalaisia,Venäläisiä ,Virolaisia,mun ei olisi edes tarvinut pyydä mitään ja kaikille Suomalaisille miehille oppiksi tarjokaa naisille aina kaikki mitä hän halua :kieh: :kieh: jos haluatte naista :kieh:

Mä tykkään kyllä, että mies on kohtelias. Esimerkiksi avaa oven, ja niin mun tuntemani miehet tekevätkin. On myös mukavaa, että mies tarjoaa jotain, mutta liiallisuuksiin ei todellakaan saa mennä, silloin mulle tulee sellainen tunne, että olen jotain velkaa. Varsinkin kun olen ihan hyvin toimeentuleva nainen. Mun mies oli työtön, kun me tavattiin, teki silti muhun vaikutuksen mulle ostamillaan ruusuilla, oli onnistunut poimimaan mun jutuistanikin lempivärinikin. Mentiin treffien jälkeen hänen luokseen, oli laittanut iltapalan, kattanut sen kauniisti, ja kaiken kruunasi Pepsi Max -addiktille ostettu Pepsi Max. Hän ei olisi voinut olla huomaavaisempi, eli kyllä ne ihan suomalaiset miehetkin osaavat.

Alkuperäinen kirjoittaja reiska69:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Hehe, Päätön kuulostaa oikein hyvältä :)) ja Reiska taasen, pitää olla melkoisen komea, että omani vaihdan, sitä paitsi, en usko että olet mies
;) Mun mies on hoikka, komea, lihaksikas - mä en vieläkään tajua, kuinka mä olen sen saanut :D

Oletpa sä epäluuloinen :o Mäkin olen komea ja lihaksikas, käyn salilla säännöllisesti. Tavoitteenani on laihduttaa ne lihakset kesäksi oikein näkyville.

Heh, mun miehen ei tarvitse käydä edes salilla - se on luonnon lahjakkuus, eikä tarvitse laihduttaakaan, painoindeksi 21, rasvaprosentti varmaan 0.

Alkuperäinen kirjoittaja reiska69:
no sit et osaa käytäytyä naisten kanssa tai tarjoat kaikist halvin :D JOS OLET MIES!!!!JOO...täällä mä nyt tiedäks uskon kaikille!

Varmaan se on just tuota, että en osaa käyttäytyä. En oo osannut olla oikein oma itseni. On jännittänyt aina välillä, vaikka oonkin aika cool tyyppi noin muuten.
me kaikki jännitämme,ei se oo tästä kinni,naisille ei saa ikinä edes sanoa saako suudella sua tai mennään mun luo YÖK :x pitäis vaan soitella naisille kysyä mitä kuulu,mä haluan kutsua sinut syömään esim :D ja sit odotta puol t ennen hänen saapumista kukkien kaa,ähhh.mun mies odotti mua 1t mä olin vaan myöhässä,mä en edes olisin voinut arvata että hän odotta mua,mutta kävelin vaan sieltä ohi ja tuli shokki kun näin hänet

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Etkä annabell osaa mennä nukkumaan ollenkaan? Oot ihan sairas yksilö.

:laugh: :laugh: ei unta vaan tulee sinäkin sitten oot sairas :D

Minäkö sairas jos heräsin vauvaa imettämään? Minä sentään hoidan lapsiani,toisin kuin sinä.Ja tässä imetyslomassa kurkin koneelle ja sä täällä vielä kyyläät,kyllä kuules pistää ihmetyttämään.

Minäkö sairas jos heräsin vauvaa imettämään? Minä sentään hoidan lapsiani,toisin kuin sinä.Ja tässä imetyslomassa kurkin koneelle ja sä täällä vielä kyyläät,kyllä kuules pistää ihmetyttämään.
ai ketä mä nyt hoitan,mä en ketään imettä,he nukkuvat sielä,nii what problem,kyll mä täällä istun jo 5-6t välollä vaan käyn vessaan ja laitan ruoka itselle ja pesen vaatet,ei mitään muuta ,kun telkkari ei paljon kiinosta

ai ketä mä nyt hoitan,mä en ketään imettä,he nukkuvat sielä,nii what problem,kyll mä täällä istun jo 5-6t välollä vaan käyn vessaan ja laitan ruoka itselle ja pesen vaatet,ei mitään muuta ,kun telkkari ei paljon kiinosta

Osaatko pöljä lukea?? Varmaan kirjoitin että MINÄ HERÄSIN VAUVAA IMETTÄMÄÄN,en että SINÄ.Ja olen kuules jo tunteja ollut nukkuneena.Imetys velvollisuudet hoidan ja takas maate.Sinä et noilla näpytyksiltäs ja aloituksilla joita liuta kasa ehdi muuta kuin täällä pyöriä,joten älä paskaa puhu että kotitöitä teet.

Tässä nyt näkee et millasia Virolaiset/venäläiset naiset ovat, miehen kuluu maksaa/hankkia kaikki mitä nainen vain keksii pyytää, miehen kuuluu raataa töissä niin että nainen saa olla kotirouvana ja vain shoppailla päivät. Japanissa tais myös muitaakseni olla samallalailla naiset vain matkustelevat ja shoppailevat sillä aikaa kun mies on töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä nyt näkee et millasia Virolaiset/venäläiset naiset ovat, miehen kuluu maksaa/hankkia kaikki mitä nainen vain keksii pyytää, miehen kuuluu raataa töissä niin että nainen saa olla kotirouvana ja vain shoppailla päivät. Japanissa tais myös muitaakseni olla samallalailla naiset vain matkustelevat ja shoppailevat sillä aikaa kun mies on töissä.

Kyllä mullekin tollanen kelpais, ainakin jonkin aikaa... :D

Status
Viestiketju on suljettu.