MUN OIKEA TARINA!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä olen 22 v kotiäiti,minulla on 2 lasta,Virolainen mies,itskekin olen Virosta ,puhun kolmella kielellä+ vähän englanniksi,olin joskus masentunut,vaikean elämän takia,mitä teille ei vaan kuulu tiedä,olen nyt STRIPPARI ja ylpeä!!!!!Että kokeilin sekin,mitä vielä,mull on alergia pupun takia,en voi otta hänet syyliin,mä söin äsken katkarapuja,koska se on mun lempi ruokaa,minulla EI OLE PERUKKIA!Huomenna en tiedä vielä mitä tehdään uudena vuodena....nii liisäkö?

Uskon. Olet ihana! Tykkään susta, koska olet aito. Harmittaa puolestasi, kun niin monet kiusaavat sua. Pikkuisen itsehillintää kuitenkin tarvit, ettet lähtisi joka kinaan mukaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja reiska69:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Haluaisitko Suomalaisen miehen? :hug:
Haluatko suora vastausta!

En tietenkään. Kysyin ihan vaan jotain kysyäkseni.
Oikeasti EN!Mull oli paljon Suomalaisia miehiä huom:en nukkunut heidän kaa,mutta en tykkä heistä EI EI JA EI,ihan erilainen kultuuri,kukaan ei ostaa kukkia noin vaan,kukaan ei avaa ovea autoon,ärsyttä vieläkin ,että ravintolassa kysytään maksatteko erikseen :kieh:
:kieh: tässä Suomessa nainen kun mies,onneks osaan laita miehiä kengän alle,mutta siltti en kestä,elää semmosen kaa,kuka ei tee sydämestä! :kieh: Se on mun rehellinen vastaus SORRY VAAN

Haluaisitko Suomalaisen miehen? :hug:
Haluatko suora vastausta!

En tietenkään. Kysyin ihan vaan jotain kysyäkseni.
Oikeasti EN!Mull oli paljon Suomalaisia miehiä huom:en nukkunut heidän kaa,mutta en tykkä heistä EI EI JA EI,ihan erilainen kultuuri,kukaan ei ostaa kukkia noin vaan,kukaan ei avaa ovea autoon,ärsyttä vieläkin ,että ravintolassa kysytään maksatteko erikseen :kieh:
:kieh: tässä Suomessa nainen kun mies,onneks osaan laita miehiä kengän alle,mutta siltti en kestä,elää semmosen kaa,kuka ei tee sydämestä! :kieh: Se on mun rehellinen vastaus SORRY VAAN

Voi harmi. Mutta älä suotta pyydä anteeksi. Sitä paitsi en mäkään oo koskaan nukkunut naisen kanssa (en suomalaisen enkä ulkomaisen). Mutta oven avaan, kun menen autoon.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
sulla on ollu poikia :laugh:
poikia,EI IKINÄ!Mull oli erilaiset miehet ei ikinä ale 20 tai jopa 25,koska inhoan poikia!He ujostelevaat ja heillä ei ole rahaa,uhh päätön kun et tunne mua ;) ;)

no juu, etkä sinä tunne minua . 41 v

Hehe, Päätön kuulostaa oikein hyvältä :)) ja Reiska taasen, pitää olla melkoisen komea, että omani vaihdan, sitä paitsi, en usko että olet mies
;) Mun mies on hoikka, komea, lihaksikas - mä en vieläkään tajua, kuinka mä olen sen saanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Hehe, Päätön kuulostaa oikein hyvältä :)) ja Reiska taasen, pitää olla melkoisen komea, että omani vaihdan, sitä paitsi, en usko että olet mies
;) Mun mies on hoikka, komea, lihaksikas - mä en vieläkään tajua, kuinka mä olen sen saanut :D

Oletpa sä epäluuloinen :o Mäkin olen komea ja lihaksikas, käyn salilla säännöllisesti. Tavoitteenani on laihduttaa ne lihakset kesäksi oikein näkyville.

minulla oli 20-45 :kieh: ja kaikki pihejä vaikka lompakko on täynnä papereita :kieh: keneltä olin saanut rahoja ja olin ravintolassa monta kerta ja kaveritkin ilmaiseksi,ne oli vaan Ulkomalaisia,Venäläisiä ,Virolaisia,mun ei olisi edes tarvinut pyydä mitään ja kaikille Suomalaisille miehille oppiksi tarjokaa naisille aina kaikki mitä hän halua :kieh: :kieh: jos haluatte naista :kieh:

minulla oli 20-45 :kieh: ja kaikki pihejä vaikka lompakko on täynnä papereita :kieh: keneltä olin saanut rahoja ja olin ravintolassa monta kerta ja kaveritkin ilmaiseksi,ne oli vaan Ulkomalaisia,Venäläisiä ,Virolaisia,mun ei olisi edes tarvinut pyydä mitään ja kaikille Suomalaisille miehille oppiksi tarjokaa naisille aina kaikki mitä hän halua :kieh: :kieh: jos haluatte naista :kieh:

Minä ainakin on tarjonnut kaikkeni (myös itseni) mutta ei vaan ole kelvannut, vaikka lompakossakin on muutakin kuin paperia.

ei ole tähänkään mennessä naisesta tarvinnu maksaa , eikä hyviin tapoihin kuulu edes rahaa tarjota

Minä ainakin on tarjonnut kaikkeni (myös itseni) mutta ei vaan ole kelvannut, vaikka lompakossakin on muutakin kuin paperia.
no sit et osaa käytäytyä naisten kanssa tai tarjoat kaikist halvin :D JOS OLET MIES!!!!JOO...täällä mä nyt tiedäks uskon kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:

ei ole tähänkään mennessä naisesta tarvinnu maksaa , eikä hyviin tapoihin kuulu edes rahaa tarjota

mutta jos nainen halua mennä taksille ravintolan jälkeen kotiin :kieh: ja mies sano heti mennään mun luo sit mä maksan ARGHHHHHHHHHH......jos sä olisit nähnyt mun naama silloin :kieh:

Status
Viestiketju on suljettu.