Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:Kiva että veljes on saanut elämänsä järjestykseen. Tie on varmaan kivinen ja kompastuu vielä monta kertaa, mutta oikeella asenteella ja läheisten tuella mennään mistä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Voi onnea! Kunpa minunkin rappioalkoholisti-narkkariveljeni saisi elämästään vielä jotain. Pelkäänpä vaan että tuskin :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Miun veljeni jatkaa valitsemaansa tietä eikä loppua näy. Raskasta läheisille mutta oon jo oppinut ettei voi mitään vaikka kuinka haluaisi tilannetta muuttaa.. niin monesti oon pettyny, enää en edes odota muutosta helpompi silleen itselle. Veljeni on aivan mahtava ihminen ja rakastan häntä täydestä sydämmestä, mutta toivoa en enää jaksa että muuttuu.
Ole onnellinen veljesi puolesta ja tue ja auta tarvittaessa on hienoa kun joku päätyy paremmalle tielle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Miun veljeni jatkaa valitsemaansa tietä eikä loppua näy. Raskasta läheisille mutta oon jo oppinut ettei voi mitään vaikka kuinka haluaisi tilannetta muuttaa.. niin monesti oon pettyny, enää en edes odota muutosta helpompi silleen itselle. Veljeni on aivan mahtava ihminen ja rakastan häntä täydestä sydämmestä, mutta toivoa en enää jaksa että muuttuu.
Ole onnellinen veljesi puolesta ja tue ja auta tarvittaessa on hienoa kun joku päätyy paremmalle tielle.