Mun narkkari veljeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
... on päättänyt alkaa päihdetyön ammattilaiseksi, lähtee siis opiskelemaan ja ryhtyy tekemään elämällään jotain oikeaa ja hyödyllistä.

Mä olin kyllä melko järkyttynyt, melkein shokissa, mutta onnellinen. :D :heart:

Kiva että veljes on saanut elämänsä järjestykseen. Tie on varmaan kivinen ja kompastuu vielä monta kertaa, mutta oikeella asenteella ja läheisten tuella mennään mistä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:
Kiva että veljes on saanut elämänsä järjestykseen. Tie on varmaan kivinen ja kompastuu vielä monta kertaa, mutta oikeella asenteella ja läheisten tuella mennään mistä vaan.

No mä sydämmestäni toivon, että on 20 viime vuoden aikana jo kompastellut tarpeeksi, ettei enää tarvitse.

Ootan kyllä koko ajan että koska ratkeaa ryypylle tai muihin... Ootan varmaan loppu elämäni. Mutta juuri nyt näyttää hyvältä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Voi onnea! Kunpa minunkin rappioalkoholisti-narkkariveljeni saisi elämästään vielä jotain. Pelkäänpä vaan että tuskin :/

Mä oon pelännyt koko ikäni, aina siitä on saanut olla huolissaan. Jos on ylipäätään ollut maisemissa, oli meiltä kadoksissakin monta vuotta kun pakoili virkavaltaa. Ja sen jälkeen linnassa, kerran jos toisenkin...

Mä tiesin että lähti hoitoon tässä ja tiesin että oli siellä pitkään ja tiesin, että motivaatio on kova. Mutten ollut varma, riittääkö se sittenkään. Enkä oo kyllä vieläkään, mutta toivon parasta..

Miun veljeni jatkaa valitsemaansa tietä eikä loppua näy. Raskasta läheisille mutta oon jo oppinut ettei voi mitään vaikka kuinka haluaisi tilannetta muuttaa.. niin monesti oon pettyny, enää en edes odota muutosta helpompi silleen itselle. Veljeni on aivan mahtava ihminen ja rakastan häntä täydestä sydämmestä, mutta toivoa en enää jaksa että muuttuu.

Ole onnellinen veljesi puolesta ja tue ja auta tarvittaessa on hienoa kun joku päätyy paremmalle tielle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Miun veljeni jatkaa valitsemaansa tietä eikä loppua näy. Raskasta läheisille mutta oon jo oppinut ettei voi mitään vaikka kuinka haluaisi tilannetta muuttaa.. niin monesti oon pettyny, enää en edes odota muutosta helpompi silleen itselle. Veljeni on aivan mahtava ihminen ja rakastan häntä täydestä sydämmestä, mutta toivoa en enää jaksa että muuttuu.

Ole onnellinen veljesi puolesta ja tue ja auta tarvittaessa on hienoa kun joku päätyy paremmalle tielle.

Tuttuja tunteita, todella. Mutta nyt näyttää mukavalta, toistaiseksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Tämän joku kiteytti paremmin kuin minä osaan sanoa!!

Yhteistyössä