Lila
Oliko sisaresi mies puhunut äitisi kanssa? Viipyikö vain hetken heillä, vai istuivatko iltaa.
Ei fyysisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ai:siis fyysisesti ei tulla pölähdä?
Mun siskon mies oli, näin äiti mulle kertoi, illalla saunan jälkeen mennyt tupakalle takapihalle ja nähnyt mun äidin hahmon heidän pensasaidan takana tuijottamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Oliko sisaresi mies puhunut äitisi kanssa? Viipyikö vain hetken heillä, vai istuivatko iltaa.
Uski tai älä, mutta äitisi on ilmestynynnä minullekin :s Parhaat vuotensa on tainnut nähdä jo :/Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Aattelin vaan, oisko kellään muulla vastaavanlaisia tapahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja diupeli:Uski tai älä, mutta äitisi on ilmestynynnä minullekin :s Parhaat vuotensa on tainnut nähdä jo :/Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Aattelin vaan, oisko kellään muulla vastaavanlaisia tapahtunut.
pahaAlkuperäinen kirjoittaja diupeli:Uski tai älä, mutta äitisi on ilmestynynnä minullekin :s Parhaat vuotensa on tainnut nähdä jo :/Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Aattelin vaan, oisko kellään muulla vastaavanlaisia tapahtunut.