Mun mitta kotiäitinä on nyt kyllä täyttynyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plop

Vieras
Ei pysty, ei millään pysty enää.

Tiedän, että mummeilta tulee ankaraa syyllistystä kun en hoida nuorinta kotona niin pitkään kuin vanhempia. Mutta ei kestä kuuppa enää.

Mä jäin 7 vuotta sitten ensimmäisen kerran äitiyslomalle. Sen jälkeen olen ollut vaan osa-aikaisena töissä aina välillä. Mulla oli vakituinen työ, josta mut irtisanottiin kun ilmoitin olevani raskaana.

Huomenna alan lähetellä työhakemuksia eri paikkoihin. Tällä hetkellä mulle on oikeastaan ihan sama että onko ne edes etäisesti mun koulutusta vastaavia vai ei.

Kun elämä alkaa tuntua siltä, että ei ole ihan elämisen arvoisia sellaiset päivät kun joku kiljuu tai huutaa koko ajan vieressä, tai repii vaatteista, ja oma pinna on jatkuvasti kireällä, niin vissiin pitää ottaa vihjeestä vaari ja tehdä muutoksia. Miehen jääminen kotiin ei ole nyt mahdollista, joten nuorinkin saa mennä sitten hoitoon. On nyt 1½-vuotias.

:hug: ymmärrän miltä sinusta tuntuu.. olen itsekkin lähdössä töihin ja laitan vastoin kaikkea kritisointia sitten 11kk ikäisen lapsen päiväkotiin.. niin ja jään jos kaikki menee hyvin heinäkuussa uudelle äippä lomalle! sitäkin täällä kritisoitiin että vain muutaman kuukauden takia... jne. mutta me tiedämme mikä on meille ja meidän perheille parhaaksi!

Mun esikoinen oli 1v 1kk kun meni päiväkotiin. Hyvin sopeutui, oli iloinen ja leikkivä
lapsi. Hän oli hoidossa lähes vuoden ja sitten jäin uudestaan äippälomalle. Nyt hän
on jo aikuinen ja elämä tasapainossa.

:hug: mä ymmärrän mille susta tuntuu,tuo kuulosti niin tutulle.
mäki täsä iha vasta laskin et enää vuosi niin palaan töihin mutta enpäs palaakkaan,meille tulee vauva..taas.. :) :heart: ja eikun kotiäitys näin ollen jatkuu ;)

Yhteistyössä