Mun mies syyttää mua puhumattomuudesta, mutta kun avaan suuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rintakipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rintakipu

Vieras
kuten esim. tänään miehen töistätullessa, kun oli suihkun jälkeen pukemassa päälle kysäisin, että onko Karilla semmoinen vihreä auto? Siitä tuli heti tympääntyneitä naurahduksia, ja vastaus oi, että "No mietippä ite". Eli ilmeisesti ei ole, mutta pahan mielen sain ja taas on isompi kynnys aloittaa itse mitään keskustelua.

Mä haluan NIIN lähteä, mutta miten mä voin, kun mies mun takia lopetti ryyppäämisen. (Surkein syy ikinä).

siis mitä?istutteko te kesustelematta miehesi kanssa?jos jotain puhut niin mies naurahtelee tympääntyneesti? Hyvä parisuhde, onnea ja menestystä vaan. ite en kattelis enää päivääkään...

Tuttu,niin tuttua..Eksä aikoinaan jurnutti ja kurnutti ko asiasta,ja jos sitten joskus satuin sanallisen arkkuni avaamaan,minusta tuli nalkuttava akka ja utelias paska.Kyllä minä riidan aikaan sain ihan normi kysymyksellä "meneekö sulla kauan vielä,jos laitan esim ruuan/saunan valmiiksi"

On kyllä tosi vaikeata. Tänään sain haukut, kun en ollut tuonut kaupasta eilen leikkelettä. Ehdotin, että keitetään kananmunia ja paistetaan pekonia leivän väliin, mutta siitäkin tuli vaan sadattelua ja haukkumista, kuinka hän joutuu töissä syömään huomenna paskaa.

Nyt en voi kysyä lähdetäänkö me tänään minnekkään. Verenpaineet on mulla nousseet (ihan oikeasti, mulla on mittari) ja rintakipua on.

On tuo kyllä oikea Reino Nordin kakkonen. Aina kun näen sen teeveessä, haukun sen ihan pystyyn ja toivon sille suurinpiirtein kaiken pahan. Mies näkee ilmeisesti Reinossa itsensä, ja toppuuttelee mua, että etkai oikeasti ole sitä mieltä. Sillon mä katson sitä silmiin ja sanon, että olen.

Sano sille suoraan että jos noin paljon vituttaa niin on hyvä ja hakee kaupasta itse. Ihme vittuilua ja sinun alentamista. Sano vastaan älä pompi miehen pillin mukaan.

Mä ehdotin itse hakevani (muutaman kilsan päässä Siwa auki), mutta en saanut hakea, ja taas arvostelua siitä, kun en osaa edes jääkaapista katsoa ja tehdä asiaa kerralla kunnolla.

Minä ottaisin tuollaisen miehen pöydän ääreen istumaan ja sanoa paukauttaisin, että jos tällainen homma jatkuu niin se on lusikat jakoon. Miehellä on tilaisuus korjata käytöstään, mutta jos se ei lopullisesti muutu niin silloin otan omat kamppeet ja lähden. Vittuilkoon itselleen kun ei muista leikkeleitä ostaa.. Minun ei tarvitse mokomaa motkotusta kuunnella jatkuvasti.

Mitä sinä ap menettäisit, jos tekisit noin? Ihanan miehen? Täydellisen parisuhteen? Et mitään.. Jos miehesi ottaa keskustelusta opikseen niin saattaisit ehkä saada nuo kaksi asiaa itsellesi.

[QUOTE="vieras";26178578]Minä ottaisin tuollaisen miehen pöydän ääreen istumaan ja sanoa paukauttaisin, että jos tällainen homma jatkuu niin se on lusikat jakoon. Miehellä on tilaisuus korjata käytöstään, mutta jos se ei lopullisesti muutu niin silloin otan omat kamppeet ja lähden. Vittuilkoon itselleen kun ei muista leikkeleitä ostaa.. Minun ei tarvitse mokomaa motkotusta kuunnella jatkuvasti.

Mitä sinä ap menettäisit, jos tekisit noin? Ihanan miehen? Täydellisen parisuhteen? Et mitään.. Jos miehesi ottaa keskustelusta opikseen niin saattaisit ehkä saada nuo kaksi asiaa itsellesi.[/QUOTE]

Ollaan puhuttu, mutta viimeksi olin lähdössä sen ryyppäämisen takia, jonka lopetti. Paskapää se on silti, enkä jaksa tätä elämää. Olen passiivisagressiivinen ihminen, mutta nyt on niin lähellä kosahdus ettei tosikaan. Väkivaltaisia ajatuksia. En ole ollut väkivaltainen ennen.

Viestiketjun aloittaja kertoi että mies syyttää häntä puhumattomuudesta. Tästä aiheesta on aika paljon kommentteja tälläkin palstalla, mutta toisin päin. Näissä kommenteissa puhumaton mies nähdään peikkona, kykenemättömänä kommunikoimaan. Kun asia sittten onkin toisin päin, on mies täysi paskiainen.

Ehkäpä tuo mies joka on "syyttänyt" vaimoaan puhumattomuudesta on saattanut jälleen kerran odottaa milloin vaimo kertoisi hänelle jotain, puhuisi niinkuin ihmiselle puhutaan tunteista ja odotuksista. Voi olla että mies on tätä odottanut jälleen kerran päiviä tai viikkoja. Kun sitten toinen saa jotain sanotuksi, on se ainoa tärkeä asia että "minkävärinen se Karin auto on". Ehkäpä mies oli odottanut aivan jotain muuta kommunikaatiota. Ei ihme että viulun kieli katkeaa...

Jos asia käännettäisiin toinin päin, eli se vaimo olisi odottanut viikkoja milloin se mörökölli puhuu jotain, kertoo rakastavansa minua tai kertoo haveistaan tai unelmistaan ja miehen ainoa kommentti viikkojen puhumattomuuden jälkeen olisi, etä "millon ruoka on valmista", niin mitenkäpä tähän suhtautuisitte ????

jos kommunikaatiossa ollut katkos/ongelmia. Ei ehkä ihan heti kykene mitään rakkauden tunnustuksia laukomaan. Jostainhan se pitää aloittaa, vaikkapa sitten siitä karin vihreästä autosta..

Yhteistyössä