mun mies on viime aikoina ollut todella etäinen..

  • Viestiketjun aloittaja petetty?!
  • Ensimmäinen viesti
petetty?!
ja tänään sitten kun laitoin sen työhousuja pesuun, niin housun taskusta tippui miehen työkalenteri ja lävähti auki kohdalta mihin saa kirjottaa omia muistiinpanoja. sillä sivulla luki tasan yksi juttu: maarit <3
käsiala ei ole mun miehen, mutta en siitä pystynyt päättelemään mitään.. tarkoitan ettei näyttänyt tutulta. meidän yhteisiin kavereihin kuuluu yksi maarit, mutta ei varmasti ole kyllä kyse hänestä, siitä voin lyödä pääni pantiksi.
mua hirvittää ottaa tätä miehen kanssa puheeksi, koska se alkaa varmana mouhoaan että olen lukenut sen kalenteria, mitä en ihan todella tehnyt, koska mua ei kiinnosta sen työkalenteri missä lukee joka päivältä mitä se on tehnyt (tämän tiedän koska mies usein mun nähden sitä täyttää..)
nimen yhteydessä ei ollut puhelinnumeroa tai mitään. pelkkä nimi ja sydän kuulakärkikynällä rustattuna. miksi kukaan on halunnut kirjoittaa vaan nimensä sinne ilman numeroa tai mitään? ja missä helvetin tilanteessa kukaan maarit mitään nimiään sinne rustaa??!! mulla on ihan petetty olo, mutta tuntuu et jos otan puheeks, niin tälle löytyykin joku järkevä selitys ja mies erkaantuu musta ennestään. aika heikolta kuulostaa, vai mitä...?
 
petetty?!
on vaan aivan pirun vaikeaa elää tässä epätietoisuudessa. mun tekis niin mieli kääntää sen puhelin, joudun pistään kaiken tahdonvoimani peliin etten tekis niin, koska musta se on halpamaista. haluan vaan niin kovasti tietää.. pelottaa kuitenkin et haluanko kuulla jos on jotain, miten mä kestäisin sen...
 
vieras
Suoraa puhetta kehiin. Jos takeltelee ja menee hämilleen, ni tiedät heti että salailee jotain. Valmistaudu pahimpaan. Tässä oon kattellu muutaman kaveripariskunnan eloja, kun miehet on muuttuneet omituisiksi. Syyksi on sitten löytynyt toinen nainen. Toivon todella, ettei sinun kohdalle käy niin!!
 
petetty??!!
kiitos teille, toivon todella myös, että kyse on vain työstressistä tms koska sitä on kyllä viime aikoina ollut!!!
mä en todella tiedä mitä tekisin jos taustalta löytyisi toinen nainen. kyllä mä pärjäisin koska pakko olisi, mutta helvetin vaikeeta se tulis olemaan henkisesti ja käytännöllisesti.
 
Kyllä mulla herätyskello soi, jos miehen kalenterissa on joku nainen ja vielä sydän perässä. (joo miehelläni ei ole kalenteria, mut jos ois). Ei miehet kyl kamalan usein mitään sydämiä kalentereihinsa laittele...

Kysy suoraan. Pääset helpoimmalla.
 
Miesten reaktioista kyllä hyvin usein näkee onko puhtaat jauhot pussissa vai ei. Suoraan ja yllättäen kysymällä myös näkee sen aidoimman reaktion. Toivotaan, et kyseessä on vain joku viaton juttu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoKids:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty??!!:
no kyllä mä oon ihan 100% varma ettei oo tää meidän tuntema maarit....
odottelen tässä miestä kotiin, katsotaan kuinka käy...
Tuu kertomaan sitten kuinka kävi.. Tsemppiä! Ja muista kysyä suoraan.. :hug:
Samat sanat! Kyllä se totuus miehen kasvoilta paljastuu! :hug:
 

Yhteistyössä