Mun mies on onnessaan, kun olen alkanut ns. treenaamaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innadonnSii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

innadonnSii

Vieras
laihdutin 20kg ja olen alkanut pitää huolta itsestäni. Käyn salilla, uimassa ja juoksemassa ja kiinnitän huomiota myös pukeutumiseen enemmän kuin ennen. Musta on kiva huomata, että mun mies tukee mua tässä asiassa ja ihailee entistä enemmän. Kelpasin kyllä silloin ylipainoisenakin, mutta tuntuu silti hyvältä, että nyt saa oikein ekstrapaljon ihailua. Sekin on kivaa, kun mies kannustaa pitämään huolta itsestä, siis antaa mulle aikaa käydä salilla ja kannustaa :)

Hienoa :D. Erityisen hienoa tuossa oli vielä se, että kirjoitit kelvanneesi ennenkin. Kukapa ei mielellään katsoisi kivaa ulkomuotoa ja kyllähän se hyvinvointi aivan varmasti sinusta huokuu aivan eritavalla. Ja kaikki tuo kannattaa myös jo ihan oman terveyden kannalta.

terveisin - 35 kg laihduttanut aikoinaan ja uudesti syntynyt nainen.

Good work!

Mulla oli ennen raskautta samanlainen tilanne, paino putosi ropisemalla ja oli ihanaa kun mies totesi mulle yhtenä aamuna kun seisoin peilin edessä, että " ootko huomannu, et sulla on nykyään vyötärö?" mä muistan sen hetken aina.:-)
Nyt oottelen vauvaa ja kiloja tullut, toivottavasti pääsen taas kuntoiluun kiinni vaavan syntymän jälkeen.

Tosi hienoa, jatka samaan malliin!

Yhteistyössä