Mun mies on niiiiin ihana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreisi-iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kreisi-iita

Vieras
Oonko ihan outo kun vielä 7 vuoden yhteiselon jälkeen oon ihan järjettömän rakastunu mun mieheen?! Musta se on niiin ihana, seksikäs :P ja hyvä isä! Tänäänkin,vaikka koko perhe ollaan kuumeessa kotona,hän on pessyt pyykit,käynyt kaupassa,toi kasan vauvalehtiä meille luettavaksi(KYLLÄ,hänkin lukee niitä),teki mun lemppariruokaa,imuroi ja rakensi duploilla tunnin tytönkaa jotta miä saisin levätä,vaikka ite on ihan yhtä kipeä. Ylpeänä kannan hänelle toista lasta ja syksyllä musta tulee hänelle vaimo! Oon niin onnellinen perheestäni! <3<3<3

hianua et jotaki on onnistanut tällä saralla :) oma miehenikin on perushyvä, korjaa auton, rakensi talon, joskus siivoilee, nyt olen ilokseni huomannut että kyl se osaa lapsetkin hoitaa kun ei mua oo auttamas :) mutta ei se pyykkiä pese, eikä ruokaa tee, saatikka tois mulle lehtiä, ei käy kaupas ei!! mut kyl mä sitä rakastan vaikkei mikää supermään ookkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
hianua et jotaki on onnistanut tällä saralla :) oma miehenikin on perushyvä, korjaa auton, rakensi talon, joskus siivoilee, nyt olen ilokseni huomannut että kyl se osaa lapsetkin hoitaa kun ei mua oo auttamas :) mutta ei se pyykkiä pese, eikä ruokaa tee, saatikka tois mulle lehtiä, ei käy kaupas ei!! mut kyl mä sitä rakastan vaikkei mikää supermään ookkaa :)

mieki olen vain ajatelu että ihan kaikkea ei voi saada..:)

itse en tyytyisi kyllä mieheen joka ei kävisi kaupassa tai osallistuisi kotihommiin yhtäpaljon tai enempikin kuin minä!!! Minusta on todella ikävää,että jotkut naiset tyytyvät moiseen :(

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
itse en tyytyisi kyllä mieheen joka ei kävisi kaupassa tai osallistuisi kotihommiin yhtäpaljon tai enempikin kuin minä!!! Minusta on todella ikävää,että jotkut naiset tyytyvät moiseen :(

Ja itse asut kotona isän ja äidin luona..?

Kiva kuulla että muutkin arvostavat miehiään :) en miäkään väitä,että hän on supermään,mutta hyväksyn virheet ja annan hänen olla oma itsensä <3 ja jos meijän henkka on käyny naapurin pirkkoa nusasemas niin pirkkoa kyllä lykästi ;) :D

sanokos ap että aina makaa häh!!!! Eikös ap ollut kipeänä ja kaiken hyväksi raskaana eli kaikella oikeudella makaa ja ihana ajattelevainen mies passaa!!! Taidat olla kateellinen kun oma miehes ei tee teidän perheen eteen mitään,valitettavan paljon on niitä miehiä jotka oottaa valmista ja naiset niin tyhmiä,että passaavat!!!!!

ihan olen 4 lapsen äiti ja mieheni on just sellanen joka myös osaa pistää ruokaa ja käydä kaupassa. Ja teemme yhtäpaljon hommia kotona!!!!!! Että se siitä vanhempien luona asumisesta!!! Minun lapset kyllä asuu meidän ihanien toisiaan arvostavien vanhempien luona ja oppivat mallin aikuisuuteen,että yhdessä tehdään hommia,eikä jätetä vaan toisen harteille!!

Ihana lukea että muiltakin löytyy samanlaisia parisuhteita, tunnen kyllä olevani tosi onnekas kun yhä 11-vuoden yhdessä olon jälkeen oma mies on seksikkäin ja ihanin mies päällä maan :)

Pidetään me onnekkaat hyvää huolta miehistämme ja hemmotelkaamme miehiämme,ketään ja mitäänhän ei saa pitää itsestäänselvänä :) ja mun mies saa ainakin takasinpäin ihan yhtä paljon rakkautta <3

Tää on just NIIN SUOMALAISTA! Heti, kun jollakulla on jotain mukavaa kerrottavaa, niin eiköhän heti tule vähättelyä, haukkumista tms. Mitäs se on teiltä muilta pois, jos esim. joku on vielä monen avioliittovuoden jälkeen ihan rakastunut mieheensä?! Niin ja mulla muuten on vanhemmat ollu jo 40 vuotta naimisissa ja käyvät yhä ihan kuumina toisiinsa :)

Yhteistyössä