Mun mies on mun kanssa vaan säälistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
.... oikeesti se haluu hoikkia kaunokaisia ja lempii mua vaan säälistä.
Oikeesti se ei mua rakasta, koska olen punkero ja raskausarpinen. Kylillä kulkiessaan se katselee haaveillen muita naisia ja toivoo mun oleván niitten kaltainen. Varmasti se myös pettää mua ollessaan ylitöissä tai harrastuksissa. Kuka nyt lihavaa naista oikeasti rakastaisi...

:whistle: :kieh: :laugh: :laugh:

Aivan! Suurin osa suomalaisista on kumppaninsa kanssa säälistä, koska suurin osa suomalaisista on ylipainoisia... ja rakkaushan on nimenomaan ulkonäöstä kiinni ja vain kauniit ihmiset saavat oikeaa rakkautta osakseen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Aivan! Suurin osa suomalaisista on kumppaninsa kanssa säälistä, koska suurin osa suomalaisista on ylipainoisia... ja rakkaushan on nimenomaan ulkonäöstä kiinni ja vain kauniit ihmiset saavat oikeaa rakkautta osakseen :heart:

Juuri näin =)

Ainiin, unohdin mainita että miulla on myös rumat tissit, kaksi repunläppää jotka näyttää siltä kuin tiikeri olisi raadellut ne. En tartte rintsikoita, kirjekuoret riittää. Ja toosa on kuten kaikilla synnyttäneillä, sama kun heiluttelis patonkia messuhallissa. Onneksi miehellä on paljon menoja muualla :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja :
paska ukko jos ei tajua!!! sen lapsia olet synnytellyt ja vahingot omaan kehoon ottanut!! kyllä pitää kevata iteppä on osin aiheuttanut vahingot...

Huumoria, huumoria...
Tai siis joittenkin mielestähän se on just noin :D

Mä taas oon laiha kuin mikä ja mies taatusti katselee muodokkaita naisia vähän väliä ja haaveilee niistä, on mun kanssa vain säälistä ;) Rakkaus ei täälläkään tietenkään merkkaa mitään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas oon laiha kuin mikä ja mies taatusti katselee muodokkaita naisia vähän väliä ja haaveilee niistä, on mun kanssa vain säälistä ;) Rakkaus ei täälläkään tietenkään merkkaa mitään :xmas:

Ei tietenkään merkkaa :snotty:
Kaikki on toistensa kanssa vaan säälistä.

Yhteistyössä