Mun mies on maailman ihanin !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Meillä on kolme lasta, ja mä oon ollu kotiäitinä oikeestaan kokonaan nyt 5 vuotta. Isäntä käy pari kertaa vuodessa retkeilemässä, muuten hän on aina kotona, minkä töiltään ehtii. Meillä ei kummallakaan oo ollu mitään harrastuksia, mut nyt kun tää kotiäitiys on jatkunu jo näin pitkään, oon kerran viikossa ollu pari tuntia kurssilla, että pääsen edes välillä yksin pois kotoa ja kehitän itteeni, jos/kun palaan jossain vaiheessa työelämään.

No siis, mä en oo ollu pois kotoa = erossa lapsista kuin 2 yötä viidessä vuodessa, joten mies yllätti mut ja lupas että saan lähtee ystäväni kans lomalle nyt syksyllä, ja hän on sit lasten kanssa sen ajan. Ja nyt on lentoliput varattu, oon ystävän kans 5 pvää euroopassa kaupunkilomalla. En raaski olla pidempään, vaikka mies olis viikkoonkin suostunut.

Mä tiedän että tästä syntyy haloo ainakin miehen suvussa/kaveripiirissä... Ne ei tuu yhtään ymmärtämään miten voin jättää miehen vastuuseen lapsista ja ite lähtee pitää hauskaa. Jotenkin harmittaa että mun iloon täytyy yrittää tehdä jotain lovea =( Mut onneks mies ymmärtää mitä pieni tauko tekee mulle ! Sitäpaitsi se ite sanoi että saa kerrankin olla rauhassa lasten kanssa ja pyörittää kaikkea ja hoitaa arjen, kun ei muuten ehdi =)

Mä rrrrrrrakastan mun miestä!!!!

[QUOTE="vieras";22078108]Itse olisin lähtenyt miehen kanssa yhdessä. Tyhmää tuollainen yksin lomailu.[/QUOTE]

Eihän ap ole yksin lähdössä.

Mä muuten olen aina eniten nauttinut yksin reissaamisesta. Onpahan aina sitä parasta seuraa tarjolla :)

[QUOTE="vieras";22078108]Itse olisin lähtenyt miehen kanssa yhdessä. Tyhmää tuollainen yksin lomailu.[/QUOTE]

Heh, tiedätkö että jos saisin valita, niin mä kans lähtisin mieluiten miehen kanssa. Mutta!! Meillä ei oo ketään joka ottais lapset siksi aikaa =( Ei edes mummit ja kummit yhdessä tai erikseen. Meidän lähipiirissä ei kukaan ota edes yhtä lasta enempää kuin korkeintaan yhdeksi päiväksi. Ja meillä on kuitenkin kolme lasta...

Sitä paitsi, mies on käyny niillä reissuilla missä on halunnu (vaikka ne onkin aina max 2 yötä kerrallaan) sen kerran pari vuodessa, joten yhteen jos lasketaan voisin hyvin olla pari viikkoa lomalla eikä oltais vielä edes tasoissa ;)

Mul meni vähän ohi....

Sun miehes on "maailman ihanin" kun SUOSTUU katsomaan TEIDÄN YHTEISIÄ lapsia?
Mä kun luulin että tää on ihan itsestäänselvä juttu. No ilmeisesti sit kaikilla ei ole...

[QUOTE="blondi";22078197]Multa meni lujaa ohi. Mikä sun miehessä on ihanaa? Musta on itsestäänselvyys että äidilläkin pitää olla omaa aikaa.[/QUOTE]

Niinhän se on, mutta omaksi ajaksi voi laskea esim sen että käy yksin ruokakaupassa tai katsoo telkkaria kun muut nukkuu.... Mun mielestä on aika harvinaista että miehet ehdottaa vaimolleen että lähde kulta matkalle, kun et oo missään käyny, kun mä en kyllä olis viitsiny pyytää itse "saanko lähteä" tai tarkemmin sanoen että haluisin johonkin kauemmas mennä...

[QUOTE="onnellinen";22078355]Niinhän se on, mutta omaksi ajaksi voi laskea esim sen että käy yksin ruokakaupassa tai katsoo telkkaria kun muut nukkuu.... Mun mielestä on aika harvinaista että miehet ehdottaa vaimolleen että lähde kulta matkalle, kun et oo missään käyny, kun mä en kyllä olis viitsiny pyytää itse "saanko lähteä" tai tarkemmin sanoen että haluisin johonkin kauemmas mennä...[/QUOTE]

Mä kyllä lähinnä ilmoitin miehelle, että putsaa kalenteris näiltä päiviltä, mulla on silloin matka varattuna. Kun samaan tapaan mieskin ilmoittelee työ- ja keikkareissunsa.

[QUOTE="onnellinen";22078355]Niinhän se on, mutta omaksi ajaksi voi laskea esim sen että käy yksin ruokakaupassa tai katsoo telkkaria kun muut nukkuu.... Mun mielestä on aika harvinaista että miehet ehdottaa vaimolleen että lähde kulta matkalle, kun et oo missään käyny, kun mä en kyllä olis viitsiny pyytää itse "saanko lähteä" tai tarkemmin sanoen että haluisin johonkin kauemmas mennä...[/QUOTE]

Se on näköjään aika harvinaista teidän perheessänne.

[QUOTE="Vieras";22078388]Se on näköjään aika harvinaista teidän perheessänne.[/QUOTE]

Mun käy kyllä sua aika kovasti sääliksi!!! Taidat olla kovasti katkera omasta elämäntilanteestas !!! Onneks mulla on rakastava mies niin ei tarvii olla katkera =)

[QUOTE="onnellinen";22078406]Mun käy kyllä sua aika kovasti sääliksi!!! Taidat olla kovasti katkera omasta elämäntilanteestas !!! Onneks mulla on rakastava mies niin ei tarvii olla katkera =)[/QUOTE]

Taitaa olla kuule toisinpäin. ;)
SINÄ hehkutat jotain tollasta täällä, kun mulle se on ihan normaalia elämää eli mun ei tarvitse sitä erikseen hehkuttaa. :)
Ja toisekseen jos sä pääset miehestäs eroon kerran vuodessa ni minusta toi on kyllä lähinnä säälittävää, mutta good for you!

No, omapa on asiasi. Mun mielestä parisuhteessakaan ei pyydetä tai kysytä lupia tai mietiä milloin ollaan tasoissa. Jokaisella on oikeus omiin menoihin.
Mun mielestä vähintäänkin erikoista että joku hehkuttaa sitä kuinka mies oikein antaa lähteä reissuun ja itse ehdotti sitä. Jos haluaa reissuun, miten vaikeeta se voi olla itse järkätä?

Niin, eihän täällä palstalla saisi hehkuttaa yhtään mistään, koska aina löytyy joku, jolla on asiat vielä niin kovin paljon paremmin, että tämä katsoo olevansa oikeutettu loukkaamaan toista. Mä en lakkaa ihmettelemästä, miksi täytyy kommentoida jotain ilkeää tällaisiin ketjuihin? Miksi suotta pahoittaa toisen mieli?

Yhteistyössä