Mun mies lähti just exänsä luokse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mir"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mir"

Vieras
Ollut tosi vaikeaa viime aikoina, mies moittinut ja valittanut. Olen kuulemma koeajalla kihlausta varten.
Etsii tietokoneeseensa jotain puuttuvaa osaa, exällä sama kone joten se täytyy tänään käydä tutkimassa. Lähtiessä otti ties mitä erikoisherkkuja mukaan ja meinasi unohtaa moikata edes lähtiessä, niin kiire tuli.
Tuntuu niin pahalta, mutta kun näen heidät yhdessä aistin sellaisen yhteyden heidän välillään jota minulla ja hänellä ei koskaan tule olemaan. Koko mies muuttuu aivan täysin tämän naisen seurassa.
En voi enää jatkaa hänen kanssaan... :(

.en.minäkään.jatkaisi.
--tai antaisin yhden mahdollisuuden, joko tai, eikä mitään ehtoja.
kyllä pitää tarvittaessa olla valmis luopumaan vaikka omasta äidistään.

[QUOTE="Mir";28730102]Ollaan käyty kylässä kun ovat ystäviä ja exä täällä..[/QUOTE]

No jos ei ole provo, niin laita ukko mäkeen. Vai että ihan koeajalla kihlausta varten! Tuossa tilanteessa olisin sanonut miehelle, että sun koeaikas loppui juuri nyt ja sopimusta ei enää jatketa.

[QUOTE="Mir";28730102]Ollaan käyty kylässä kun ovat ystäviä ja exä täällä..[/QUOTE]

Ei tule onnistumaan tuollainen ystävyys. Olet ulkopuolinen ja kannattaa lopettaa homma. Mielestäni ex -puolison kanssa pitää olla asialliset välit, ei ystävyyttä, ei kyläilyjä eikä soitteluja.

Kuule, nyt lähet ja käyt ettimässä jonkun spurgun sillan alta ja raahaat sen kotiis, ei tarvi olla yksin ja varmasti on parempi ja mukavempi mieskuin se joka lähti sinne eksäänsä höyläämään.

Yrityksen. Eipä ole herraa näkynyt, joten istukoon iltaa siellä...on vaan niin tosissaan helvetin paha olla nyt koska rakastan häntä paljon kaikesta huolimatta. Tekis mieli mennä vetämään perseet olalle, tässä ja nyt.

Joo ei kukaan muuten vaan hengaile EXÄN luona puoleen yöhön.
Jos tekee mieli ottaa perseet olalle, nii ota. Mutta itse jäisin kotia. Olisin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja lähtisin viikonloppuna, tai keskiviikkona juhlii jonnekii. Kotia en tulis, vaan menisin vaikka hotelliin yöks.
Suhde nyt ainakin on loppu.

Ryhdistäydy hyvä ihminen. Ei se suhde siitä paremmaksi muutu. Veikkaan päinvastoin, että pahemmaksi. Mieti nyt vaihtoehtoja: A) miehelläsi on yhä tunteita exääsi kohtaan B) he ovat vain kavereita. Kohta A:ssa suhteenne on joka tapauksessa tuhoon tuomittu ennemmin tai myöhemmin. Kohta B:ssä mieheltäsi tylyä käytöstä, hän tietää miten pahalta sinusta tuntuu ja siltä käyttäytyy noin. Olet mustasukkainen, mikä vaikuttaa parisuhteeseen negatiivisella tavalla. Miehet eivät muutoinkaan pidä ripustautuvista naisista.

Nyt uutinen sinulle, miehiä on maapallolla miljardeja. Mikäli annat kenkää tapaukselle, hän ei suinkaan ole ainoa laatuaan. Löydät paremman!

Ja varovaisesti (ettei mene koko yö riitlyksi ja jatketaan aamulla) sanoin että tämä ei enää tule jatkumaan näin, enkä aio enää kattoa tämmöstä. Lupasi hei muutosta, mutta mulla usko jo mennyt...

[QUOTE="Mir";28730191]Ja varovaisesti (ettei mene koko yö riitlyksi ja jatketaan aamulla) sanoin että tämä ei enää tule jatkumaan näin, enkä aio enää kattoa tämmöstä. Lupasi hei muutosta, mutta mulla usko jo mennyt...[/QUOTE]

No ei tommosta tarvitsekaan katella, ihan älyvapaata touhua kupata puoleen yöhön exän luona. Mä en oo koskaan ymmärtänyt tota exissä roikkumista. Mutta joo, älä tollasta suvaitse oikeesti. Useinko exänsä helmoissa pyörii? Ootko sanonu aiemmin, ettet pidä siitä?

KOEAIKA? Miehesi on laittanut sinut KOEAJALLE??? Sinun pitäisi nyt olla mahdollisimman kiltti ja nuolla persettä ja imeä piliä aina kun mies haluaa, että Hänen Korkeutensa suvaitsee mennä kanssasi kihloihin?

Tämän on pakko olla provo. Täytyy sanoa, että aika hyvä provo, koska sen verran pelkkä ajatuskin kiehautti.

Yhteistyössä