mun mies lähtee armeijaan. ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";29402164]Oho, taidatte olla aika erilaisissa elämäntilanteissa.
Miksi miehesi käy armeijan vasta nyt?[/QUOTE]

Jaa, nyt kun luin aloituksesi uudelleen, huomasin että mieshän onkin nyt vasta 19.

Ei hän tarvi hoitopaikkaa. Olen aika varma, että hän menee elämässään todella pitkälle. Hän on sosiaalinen ja hurmaava, hyvin kasvatettu, älykäs, kunnianhimoinen... Ulkoisesti hyvännäköinen ja pitkä mies, sisäisesti todella sydämellinen.

Onhan tuo iso ikäero, mutta kyllä 20-vuotias on jo ihan mies. Aikuinen mies, vaikka nuori mies vielä onkin.
Vai olitteko itsekin tyttöjä 20-vuotiaana? Vai ehkäpä aikuisia, nuoria naisia?

Mun veli on naimisissa 30-vuotiaan naisen kanssa ja heillä on vauva. Veli on 19-vuotias ja menee ensi kesänä armeijaan. Täyttää silloin 20v ja vaimonsa 30v.

Ai niin, piti vielä lisätä, ettei tuosta 19v veljestäni ja 30v vaimostaan huomaa ikäeroa.
Monet ovatkin sanoneet, että arvioisivat veljeni noin 23-vuotiaaksi ja vaimonsa 25-vuotiaaksi, eli eivät ole mitenkään shokeeraavan näköinen pariskunta, vaan ihan tavallinen.

Mites teillä on äiti suhtautunut? Meillä on vähän nihkeästi... Meillä on mies halukas jo vauvan yritykseen. Itse mietin vaikka ikää jo on mitä on. Mulla on aiemmasta liitosta 8-vuotias lapsi, olen leski.

Meillä on sama. Mies on niin rauhallinen ja vaikuttaa paljonkin vanhemmalta mitä on. Hän luuli mua noin 25-vuotiaaksi ja monet luultavasti ajattelevat, että meillä on ikäeroa ehkä pari vuotta, jos eivät tiedä.

[QUOTE="aapee";29402249]Mites teillä on äiti suhtautunut? Meillä on vähän nihkeästi... Meillä on mies halukas jo vauvan yritykseen. Itse mietin vaikka ikää jo on mitä on. Mulla on aiemmasta liitosta 8-vuotias lapsi, olen leski.[/QUOTE]

Tarkoititko minua, jolla on tuo 19v veli?

Noh, kerron joka tapauksessa. :D Äidilleni asia on aina ollut positiivinen, hän kun on sellainen romantikko ja onnellinen, kun poikansa on onnellinen.
Äitini on todella läheisissä väleissä miniänsä kanssa ja soittelevat päivittäin.
Veljeni vaimo on pitänyt äitiämme sellaisena "mentorinaan" raskaudessa ja vauvanhoidossakin, kun hän ei oman äitinsä kanssa ole niin läheinen (suhteensa veljeeni vaikuttanut hänen väleihinsä omiin vanhempiinsa).

Isälleni asia taas oli alkuun todella kova paikka ja hän jollain tapaa inhosikin tuota naista (veljen vaimoa), mutta nykyisin jo pitää hänestä.
Alussakin isä tietty piilotti tunteensa, mutta kai veljen vaimo ne aisti, kun vähän vältteli isäämme alkuun.
Tuon vaimon omalle perheelle tosiaan ollut sitten kovempi pala.

Korjaan muuten alkuperäiseen viestiin, että tää vaimo täyttää siis 31v ja veljeni 20v.
Nyt ovat 30v ja 19v.

Eipä ole kysyttävää.

Muistan kun mun exä lähti armeijaan, voi että tuli kaamee ikävä.:|

Onneks ovat nykyään lyhkäsiä aikoja, jos ei itse innostu jäämään.
Kertauksiinkaan ei nykyään enää oteta jos on perhettä, tai näin ainakin olen
räknäilly, sillä mun nykynen mies ei tyytynyt jäämään alikessuks. Ihmetellyt monesti miksi ei ole päässyt kertaamaan.
Ihan hyvä vaan, mun mielestä.:D:ashamed: Lomaa voi viettää muutenkin ja mökillä voip ammmuskella.:D:ashamed:

Joo, sua. En pysty puhelimella lainaamaan. Meillä äiti ei pidä musta, isä pitää. Pikkusisko pitää :). Mun vanhempien mielestä olen tavannut hienon miehen ja ovat iloisia kun olen onnellinen. Edellinen mies kuoli 3 vuotta sitten auto-onnettomuudessa. Eb kwrtonut vanhemmille minkä ikäinen hän on etukäteen, heidänkin arvio oli noin 25.

Olen tavannut kolme tapausta jossa mies on parinkympin korvilla alkanut olemaan vanhemman naisen kanssa jolla on lapsia/lapsi. Nämä suhteet ovat päättyneet, kun mies on lähestynyt neljänkympin ikää, syy on aina ollut menetetty nuoruus.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29402292:
Olen tavannut kolme tapausta jossa mies on parinkympin korvilla alkanut olemaan vanhemman naisen kanssa jolla on lapsia/lapsi. Nämä suhteet ovat päättyneet, kun mies on lähestynyt neljänkympin ikää, syy on aina ollut menetetty nuoruus.

Mäkin olen tavannut monta tapausta, jossa suhteet ovat päättyneet jossain vaiheessa.

Yhteistyössä