niin että kyllä kannattaa nimetä lapsensa EmmaksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunnen yhden Emman. Hän on citysinkku, ammatiltaan ekonomi. Varakas
Hui Siis, mulle tulee vaan mieleen toi maatalon emäntä. En tiä miks...Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Kiitti :xmas: No, mielipiteensä kullakin.. Kuhan et tuu päin naamaa sanomaan :kieh:
:saint: Ja kolmannen nimeksi olisin halunnu Alman. Vaikka nykyään tyttö muistuttaa Justiinaa siinä vasta emännän nimiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Hui Siis, mulle tulee vaan mieleen toi maatalon emäntä. En tiä miks...Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Kiitti :xmas: No, mielipiteensä kullakin.. Kuhan et tuu päin naamaa sanomaan :kieh:
Alma on musta ihana vaiks tuleekin se kassi-Alma mieleen. Ja sit tosta Emmasta vielä, koko ajan soi päässä se laulu: oi Emma Emma, oi Emma Emmaa jne...Alkuperäinen kirjoittaja emmamma::saint: Ja kolmannen nimeksi olisin halunnu Alman. Vaikka nykyään tyttö muistuttaa Justiinaa siinä vasta emännän nimiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Hui Siis, mulle tulee vaan mieleen toi maatalon emäntä. En tiä miks...Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Kiitti :xmas: No, mielipiteensä kullakin.. Kuhan et tuu päin naamaa sanomaan :kieh:
Niin soi mullakin, siitä asti kun saatiin tietää että tyttö on tulossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alma on musta ihana vaiks tuleekin se kassi-Alma mieleen. Ja sit tosta Emmasta vielä, koko ajan soi päässä se laulu: oi Emma Emma, oi Emma Emmaa jne...
mä tykkään just samoista nimistä. mies ei kyllä innostunu tosta Justiinasta.Alkuperäinen kirjoittaja emmamma::saint: Ja kolmannen nimeksi olisin halunnu Alman. Vaikka nykyään tyttö muistuttaa Justiinaa siinä vasta emännän nimiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Hui Siis, mulle tulee vaan mieleen toi maatalon emäntä. En tiä miks...Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Kiitti :xmas: No, mielipiteensä kullakin.. Kuhan et tuu päin naamaa sanomaan :kieh: