mun mies ei pysty suuteleen mua kun mulla on kuulema niin rumat hampaat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hammas

Vieras
ja ne ei edes ole rumat... oon peilannu ja peilannu, mutta... ihan normaalit. miehellä itsellään on luojan lahjana aivan kiiltävänvalkoinen hammasrivistö ja sille hampaat on jonkinasteinen pakkomielle. mulla ei ole aivan vitivalkoiset hampaat, mutta ei todellakaan mitkään keltaisetkaan. ja alahampaat on vähän vinot, mutta niin on monella muullakin!!
no, tämäpä nyt on johtanu siihen, et meillä ei suudella eikä suukotella, joten meillä ei enää myöskään halata, seksistä puhumattakaan. ollaan ajauduttu kämppäkavereiksi. mä en haluais erota, jos olis rahaa niin menisin oikomaan ja valkaisemaan hampaat, mut ei ole...
tää on ihan hirveetä!! tietää missä syy on, mut ei voi asialle mitään... tavallaan... ja jos tää suhde on kiinni mun hampaista niin huonosti menee. ymmärtäisin jos ne olis ihan reikäset ja henki haisis. mut ei.
ongelmansa kullakin...

On se kyllä paha jos huonot hampaat ja henki haisee. Suuhygienia on tärkeää ja hyvät hampaat. >Vanhana vasta laitatin vasta aina murtuneet hampaani ja olin niin ylpeä kun päivystyksessä lääkäri kehui että hybvät hampaat, tai siis hoidetut.

kyse on kyllä jostain muusta kun hampaista! jos hän sua rakastaa niin ei pitäs olla väliä onko edes hampaita vai ei... nyt kyllä meet miehen juttusille! ei tosiaan hällä hyvin mee jos hampaat on syy siihen ettei voi osoitaa läheisyyttä ja suukotella. jos sun hampaat olis tosi reikäset ja mädät, olis ymmärrettävää että mies haluis AUTTAA JA ROHKAISTA HOITAMAAN, ei missään tapauksessa jättää hellyyttä pois... miten kauan olette ollut yhdessä? onko tilanne aina ollut noin huono? jos ei niin ei ne hampaat yhtäkkiä voi ruveta harmitaa.. tekosyitä, takana on jotain muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ootte kuiten suudellu jossain vaiheessa suhdetta? Mites se nyt yhtäkkiä on alkanu häiritseen :/

no itseasiassa me ei olla mitään himosuutelijoita oltu koskaan, mut kyl me alkuhuumassa suudeltiin. ollaan oltu muutamia vuosia yhdessä ja jotenkin ne suudelmat hyyty pusuiks ja sit nekin jäi pois. mies vaan jotenkin "tajus" mun hampaat. meni kauan ennenkun se kehtas kertoa mulle missä vika. mä epäilin toista naista ja tuhatta muuta juttua ja sen oli pakko kertoa... mä romahdin ihan täysin ja tästäkin on aikaa jo vuosi jollei kaksi... nyt ollaan vaan eletty elämää eteenpäin, kämppiksinä. siis ei olla sovittu et oltas vaan kämppiksiä, mut siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja hammas:
rakastaa. ja oikeesti se myös sanoo sen ja on aidosti pahoillaan ettei vaan pysty suuteleen mua...

Niin no toistan itseäni.
Pitäisikö sen harkita jokinlaista terapiaa? Meinat pahat pakkomielleoireyhtymät kyllä haittaavat elämää ja tossa tapauksessa parisuhdetta.
Olettaen että sulla on ihan tavalliset hampaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Siis oikeasti hampaiden ULKONÄKÖKÖ kuvottaa??
Ymmärrän kyllä jos hengitys haisee...Mulla vähän haisee kun on hammaskiveä. Mutta että ulkonäkö...

No on se ällöttävän näköstä jos ne on harmaat/keltaset/mustat/ruskeat tai jotain siltä väliltä. Samoin jos ne on kierot tai kasvaa päälleikkäin tai paljastaa ikenet rumasti.

Yhteistyössä