Mun mielle on "pikkasen" vihanhallinta ongelmia...se riehuessaan rikkoo tavaroita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo joo lapsellista mutta ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo joo lapsellista mutta ideoita

Vieras
Ei käy käsiksi sentään tai hauku yms, mutta rikkoo irtaimistoa. Mikä musta on typerää, ja mistä mä käyn kiehumaan sisäisesti. Tänään suuttui aamulla ja rikkoi sellasen vaatekaapin muovisen haitarioven, siihen tuli siis pieni reikä. Mulla keitti niin yli että revin miehen kalliin t-paidan ja pistin sen siihen ovenkahvaan roikkumaan kun se oli lähtenyt. Suututti kun rikkoo muiden tavaroita!!! Jätänkö paidan siihen että huomaa miltä tuntuu jos joku suuttuessaan hajottaa esim. omaa omaisuutta? Vai piilotanko paidan ja annan ukon tuntea syyllisyyttä hajonneesta ovesta... vai miten tekisin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa teillä taas aikuisia ihmisiä, ja lapsia vaan pykätään, me ollaan aikuisia ja leikitään kotia...

Ootpa etevä=) Yhden kirjotuksen perusteella tiedätkin kaiken, jopa sen että meillä olisi lapsia...

Tiedän että lapsellista, en mitään tuomiota hakenut. Vaan kysyin mitä tekisin...

En tiedä mitä sun sen paidan kanssa pitäisi tehdä, mutta muuten saattaisi olla keskustelun paikka? Kerrot miehellesi selkeästi miltä susta tuntuu kun se hajottaa paikkoja ja pyydät selkeää vastausta siltä miksi niin tekee. Sitten mietitte yhdessä kuinka tollasesta pääsee eroon, esim. pitäisikö sen mennä eri huoneeseen laskemaan kymmeneen, hakkaamaan halkoja tms. Tääläkin mies hajottaa säännöllisesti jotain, ei suutuksissaan vaan kun on huolimaton ja kovakourainen esim. astioille. Kyllä pistä vihaksi, vaikka tavarat on yhteisiä, niin astia muun muassa on kuitenkin mun reviiriä ja lahjaksi saamia tai kallilla rahalla ostettuja.

Uusimmat

Yhteistyössä