Mun mielestä TÖRKEÄÄ valittaa leijonien juhlimisesta!

  • Viestiketjun aloittaja ei tajua
  • Ensimmäinen viesti
ei tajua
Ovat voittaneet maailmanmestaruuden "meille", mutta kiitos, minkä täältä taas saa, on pelkät haukut kännissä esiintymisestä!

Helvetti soikoon ilmeisesti ois ollut parempi, että olisivat vaan juhlineet keskenään. Ei tämä kansa ansaitse mitään juhlimisia.

En vaan voi käsittää, että joku kehtaa asiasta mosottaa!
 
mä vähän samoilla linjoilla.. täällä vingutaan aamusta iltaan jätkien juopottelusta ja illalla sit yhdessä katsotaan telkkarista salattuja elämiä, onhan se toki paljon parempaa lasten katsoa ku pari kaljaa ottaneita Leijonia |O

mut, mä oon onnellinen mestaruudesta ja meinaan mennä "torille" tapaamaan kun ne parin viikon päästä tänne tulee..:heart:
 
"hmm"
niimpä.. mut teit niin tai näin ni aina löytyy valittajia, miks muute jos ruotsi vittuilee suomelle ennen peliä ja suomi voittaa ja me vittuillaan takas ni sit me ollaan rasisteja?? jollain on ihme logiikka.. mitä ihmeellistä tossa leijona juhlassa nyt sit oli? eipä ne kauheen kännisiltä edes vaikuttanu,joo pasi nurminen kaatu koneesta tullessa,omg ! ihan perus settiä tuo on muuallakin.. kauheeta vouhottamista
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23794989:
mä vähän samoilla linjoilla.. täällä vingutaan aamusta iltaan jätkien juopottelusta ja illalla sit yhdessä katsotaan telkkarista salattuja elämiä, onhan se toki paljon parempaa lasten katsoa ku pari kaljaa ottaneita Leijonia |O

mut, mä oon onnellinen mestaruudesta ja meinaan mennä "torille" tapaamaan kun ne parin viikon päästä tänne tulee..:heart:
Mua vaan oikeesti alkaa ketuttaa tää, kun ei ole enää "onnellisia" uutisia aiheesta, vaan kaikki on nyt sit sitä, että sponsorit ja jääkiekkoliitto ovat järkyttyneitä juomisesta jne. Mä oon varmaan superouto, mutta mun mielestä se oli normaalia....

Ketuttaa eniten tää "kiitollisuus" mitä tämä kateellinen kansa taas pelaajille osoittaa. Koskaan ei voi kehua, kun jostain se haukuttava on etsittävä :(
 
"mielipide"
Sitä saa mitä tilaa. Ja ihan itseään varten voittivat tai en mä ainakaan mitään bonuksia ole saanut siitä.
Urheiluun ei allkoholi sovi, itseasiassa se ei sovi koko Suomen kansalle koska eivät osaa käyttäytyä muutenkaan. Ihan aiheesta on nostettu meteli. Millä aioitte vaikuttaa suomalaisten juomiskulttuuriin kun kaikki on niin hyväksyttyä niin hyväksyttyä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääpä;23795013:
Jotkut meistä ovat niin vanhoja, että muistavat ajat jolloin urheilusankarit olivat esikuvia.
Ovat mun mielestä edelleen, se ei murra esikuvaa että kovan KOVAN treenin ja mm-kullan jälkeen täysi-ikäiset ihmiset juovat alkoholia ja juhlivat näyttävästi ekan kerran kuuteentoista vuoteen. Vähän eri asia jos vetäisivät julkisesti kamalat kännit viikoittain ihan vaan huvikseen.
 
"mielipide"
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääpä;23795013:
Jotkut meistä ovat niin vanhoja, että muistavat ajat jolloin urheilusankarit olivat esikuvia.
Niinpä! Ilmeisesti tämä nuorempi polvi on jo niin alkoholisoitunutta että eivät voi käsittää mitään koko asiasta kun alkoholihan KUULUU juhlaan kuin juhlaan! Ja mieluiten runsaasti nautittuna!
 
kyllä ne pojat tietää et ei kaikki ole tuota mieltä jota lehdistö paasaa..

ja jos oikeasti joku on huolissaan lapsille annetusta esimerkistä, niin eikö ole outoa et asiaa pidetään kokoajan esillä, kaivetaan kaikki pienetkin jutut aiheesta mitä vaan löydetään ja tungetaan ne lööppeihin? mä veikkaan et suurin osa nuorista/lapsista ei ennen tätä vouhkaamista edes ajatellut et mekin halutaan ryypätä, mut nyt kun ne lukee ja kuulee tästä asiasta kokoajan alkavatkin ajattelemaan et pitääkö meidän nyt sitten ajatella niin, kun kerran uutisissakin niin sanottiin.
 
kääpä
Toisaalta aika ristiriidassa sen kanssa että juniorikiekkoilussa alkoholi, tupakka ja nuuska ovat ehdottomasti kiellettyjä. Voi ajatella että kaverit oli edustustehtävissä siellä torilla.

Tottahan maailmanmestaruutta saa ja pitää juhlia, mutta onko pakko vetää sellaiset lärvit ettei jaloillaan pysy ja että palkintopokaali menee ruttuun? Se ei ole minusta kovin kiva esikuva niille kymmenille tuhansille nuorille jotka olivat kauppatorilla tilaisuutta seuraamassa.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääpä;23795013:
Jotkut meistä ovat niin vanhoja, että muistavat ajat jolloin urheilusankarit olivat esikuvia.
Ja ihminen, joka juhlii alkoholin kanssa ei voi olla esikuva? Ja aika helvetin vanha saa olla, jos mietitään esimerkiksi Matti Nykänstä (siitäkin on sit jo liki 30v aikaa ;))
 
[QUOTE="mielipide";23795039]Niinpä! Ilmeisesti tämä nuorempi polvi on jo niin alkoholisoitunutta että eivät voi käsittää mitään koko asiasta kun alkoholihan KUULUU juhlaan kuin juhlaan! Ja mieluiten runsaasti nautittuna![/QUOTE]

:LOL:
 
"vieras"
Ovat mun mielestä edelleen, se ei murra esikuvaa että kovan KOVAN treenin ja mm-kullan jälkeen täysi-ikäiset ihmiset juovat alkoholia ja juhlivat näyttävästi ekan kerran kuuteentoista vuoteen. Vähän eri asia jos vetäisivät julkisesti kamalat kännit viikoittain ihan vaan huvikseen.
No näinpä! Mutta vanha kääpä on vanha kääpä, mitäpä noille vaikuttaa selittää.;) Jellonat olisi saaneet juhlia mestaruutta KORKEINTAAN yhdellä lasilla kuohuvaa, juoden senkin lasillisen siististi ja nätisti pikkurilli pystyssä. Pus ja ihanaa!
 
[QUOTE="mielipide";23795024]Sitä saa mitä tilaa. Ja ihan itseään varten voittivat tai en mä ainakaan mitään bonuksia ole saanut siitä.
Urheiluun ei allkoholi sovi, itseasiassa se ei sovi koko Suomen kansalle koska eivät osaa käyttäytyä muutenkaan. Ihan aiheesta on nostettu meteli. Millä aioitte vaikuttaa suomalaisten juomiskulttuuriin kun kaikki on niin hyväksyttyä niin hyväksyttyä?[/QUOTE]

peesi
 
Vanha kääpä
Ovat mun mielestä edelleen, se ei murra esikuvaa että kovan KOVAN treenin ja mm-kullan jälkeen täysi-ikäiset ihmiset juovat alkoholia ja juhlivat näyttävästi ekan kerran kuuteentoista vuoteen. Vähän eri asia jos vetäisivät julkisesti kamalat kännit viikoittain ihan vaan huvikseen.
Toki saa juhlia. Ja meidän kulttuurissamme ihan näkyvä humaltuminenkin on varsin hyväksytttävää moniin muihin maihin verrattuna. Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa. Onko oikea paikka kännäilyyn kymmenien tuhansien ihmisten edessä?
 
[QUOTE="vieras";23795066]No näinpä! Mutta vanha kääpä on vanha kääpä, mitäpä noille vaikuttaa selittää.;) Jellonat olisi saaneet juhlia mestaruutta KORKEINTAAN yhdellä lasilla kuohuvaa, juoden senkin lasillisen siististi ja nätisti pikkurilli pystyssä. Pus ja ihanaa![/QUOTE]

Mutta kai me ollaan niin alkoholisoituneita ettei tajuta vetää totaalikieltäytymisvalitusasennetta päälle. :) Sehän tunnetusti tekee hyvää lapsille ja nuorille. :D
 
Silloinkin kuin nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääpä;23795013:
Jotkut meistä ovat niin vanhoja, että muistavat ajat jolloin urheilusankarit olivat esikuvia.
Et vaan tiedä sitä, että kyllä ne urheilijatkin silloinkin juopotteli välillä, mutta kun niitä juttuja ei uutisoitu, eikä niistä tehty mitään tällaista haloota.

Ihan Leijonat aiheesta juhlivat niinkuin pitikin. Tuntuu, että Suomessa aina hyysätään vähemmistöä, että kun joku päättää, että jokin on muka moraalisesti väärin, niin sitten sitä mielipidettä on kunnioitettava, ettei kukaan vaan loukkaannu. Uskomatonta hyysäämistä! Ihmisiä pidetään niin tyhminä, ettei ajatella, että kukaan osaisi ajatella omilla aivoilla. Kyllä kansa osaa oikeasti laittaa asiat perspektiiviin!
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23795049:
kyllä ne pojat tietää et ei kaikki ole tuota mieltä jota lehdistö paasaa..

ja jos oikeasti joku on huolissaan lapsille annetusta esimerkistä, niin eikö ole outoa et asiaa pidetään kokoajan esillä, kaivetaan kaikki pienetkin jutut aiheesta mitä vaan löydetään ja tungetaan ne lööppeihin? mä veikkaan et suurin osa nuorista/lapsista ei ennen tätä vouhkaamista edes ajatellut et mekin halutaan ryypätä, mut nyt kun ne lukee ja kuulee tästä asiasta kokoajan alkavatkin ajattelemaan et pitääkö meidän nyt sitten ajatella niin, kun kerran uutisissakin niin sanottiin.
Niin tai kun miettii sitä, että nuorilla on tarve kapinoida ja kun alkoholista tehdään peikko (edelleen mun mielestä juominen erityistilanteissa on ok!) niin sitä enemmän se nuoria kiehtoo. Mutta jatketaan siis samalla linjalla. Pelotellaan pahalla alkoholilla eikä opeteta lapsille ja nuorille, että alkoholi on "hyvä renki, mutta huono isäntä".
 
"vieras"
Mä myös suon lärvit niille, jotka sen on halunneet vetää. Sehän on oma valinta, oma asia. Mua raivostuttaa kaikki pikkutärkeät tärkeijijät, joiden on nyt pakko nousta ja kaakattaa, että VÄÄRIN meni. MINÄ olisin ollut parempi, minä olisin osannut olla fiksu.

Ja minä muuten en käytä alkoholia, koskaan.
 

Yhteistyössä