Mun mielestä tuo Nightwishin uusi laulaja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä tykkään. tarja ei koskaan ollu mun suosikki laulaja ja hyvin tämä uusi neitokainen saappaat täyttää. holopainen osaa tehdä musiikkia joka kuullostaa nw:ltä ja sopii uuden laulajan suuhun hienosti

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Mä taas tykkään. Mun mielestä bändi ei ollut Tarjan varassa. Holopainen on sen bändin sielu, ja nykyinen laulaja hoitaa tonttinsa hyvin.

Mäkään en oo koskaan mikään varsinainen fani ollut, mutta oon kuunnellut aina silloin tällöin. Ennen bändin tunnisti heti, kun radiosta kuului heidän kipaleensa, sillä Tarjalla on mun mielestä mielettömän kaunis ääni. Nykyinen laulaja voisi mun mielestä olla ihan mistä tahansa bändistä. Jotenkin tuntuu liian pliisuilta nuo laulut nykyään :(

Mä taas tykkään. Mun mielestä bändi ei ollut Tarjan varassa. Holopainen on sen bändin sielu, ja nykyinen laulaja hoitaa tonttinsa hyvin.

ehdottomasti samaa mieltä!! anettella kaunis ääni ja varmasti tulee hyvin klaaraamaan myös vanhemman materiaalin kanssa.

onkos kukaan menossa muuten keikoille loppu/alkuvuodesta? :wave:

Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota Tarjan ylistystä. Keskinkertainen klassinen laulaja,nykyään surkea oopperassa. Anettella on paljon vahvempi ääni,just hyvän rock. Ja Tuomas on Nightwishissa kaikkein tärkein,ilman häntä ei olisi koko bändiä eikä Turunenkaan olisi mitään jos häntä ei aikanaan olisi pyydetty bändiin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaAurinkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Joo keikalle mennää 1.1.08 =)

no siellä sitten nähdään! =) ootteko jäällä vai katsomossa? mä ihan jäälle varasin paikat ja meinaan muuten ryysätä ihan eturiviin! ei tämmöinen tappi muuten mitään näe...

Me ollaan katsomossa, mutta siellä tavataan ja hyvä tapa alottaa vuosi 2008 :)

Alkuperäinen kirjoittaja AinaAurinkoinen:

ehdottomasti samaa mieltä!! anettella kaunis ääni ja varmasti tulee hyvin klaaraamaan myös vanhemman materiaalin kanssa.

onkos kukaan menossa muuten keikoille loppu/alkuvuodesta? :wave:

Mä peesaan teitä täysillä.
Ja kai sitä pitäis jollekkin keikalle päästä! Pakkohan se on!

:D

Minä taas jaksan kuunnella hyvin sielukasta Tarjaa yksinkin, mieluummin kyllä Nightwishin kanssa. Keskinkertainen tämä uusi laulaja ja bändi hukkuu nyt ilman muuta kaikkeen muuhun keskinkertaisen mössöön, kun ei ole Tarja bändiä nostamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:
Minä taas jaksan kuunnella hyvin sielukasta Tarjaa yksinkin, mieluummin kyllä Nightwishin kanssa. Keskinkertainen tämä uusi laulaja ja bändi hukkuu nyt ilman muuta kaikkeen muuhun keskinkertaisen mössöön, kun ei ole Tarja bändiä nostamassa.

siis täytyy kyllä todeta että valitettavasti olet oikeassa siinä että laulaja on keskinkertainen=bändi on keskinkertainen....

mitäs olis queenille tapahtunu jos ois jari sillanpää-tyyppinen laulaja ollu sillä alusta alkaen? kyllä haluaisin tietää kuka muu pystyis laulaan bohemian rapsodyn niinku freddie teki ;)

ja juuri tarjan ääni oli se, joka yhdessä holopaisen melodioiden kanssa sai ihon ihanasti kananlihalle. aiemmin nightwish kilpaili suosiosta tasapuolisesti evanessencen ja within temptationin kanssa, nyt se korkeintaan yltää lämppäriksi kyseisille... :|

Minun mielestä NW:n musasta tuli vihdoin kuunneltavaa, kun tämä uusi laulaja astui kehiin.
En tykännyt Tarjan ääänestä ollenkaan. Todellakin kaikki osaa kiekua samalla tavalla.

Yhteistyössä