V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mä taas tykkään. Mun mielestä bändi ei ollut Tarjan varassa. Holopainen on sen bändin sielu, ja nykyinen laulaja hoitaa tonttinsa hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mä taas tykkään. Mun mielestä bändi ei ollut Tarjan varassa. Holopainen on sen bändin sielu, ja nykyinen laulaja hoitaa tonttinsa hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Joo keikalle mennää 1.1.08 =)
Alkuperäinen kirjoittaja AinaAurinkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Joo keikalle mennää 1.1.08 =)
no siellä sitten nähdään! =) ootteko jäällä vai katsomossa? mä ihan jäälle varasin paikat ja meinaan muuten ryysätä ihan eturiviin! ei tämmöinen tappi muuten mitään näe...
Alkuperäinen kirjoittaja AinaAurinkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mä taas tykkään. Mun mielestä bändi ei ollut Tarjan varassa. Holopainen on sen bändin sielu, ja nykyinen laulaja hoitaa tonttinsa hyvin.
ehdottomasti samaa mieltä!! anettella kaunis ääni ja varmasti tulee hyvin klaaraamaan myös vanhemman materiaalin kanssa.
onkos kukaan menossa muuten keikoille loppu/alkuvuodesta? :wave:
ihan samoja mietteitä mullaAlkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Kerrankin mä voin sanoa... että Tarjan aikana en sitä kiekumista jaksanu yhtään kuunnella...
Nykysin voin jo kuunnella ilman että päässä napsuu jänteet...
Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:Minä taas jaksan kuunnella hyvin sielukasta Tarjaa yksinkin, mieluummin kyllä Nightwishin kanssa. Keskinkertainen tämä uusi laulaja ja bändi hukkuu nyt ilman muuta kaikkeen muuhun keskinkertaisen mössöön, kun ei ole Tarja bändiä nostamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...ei Tarja Turusen jälkeen kuulosta yhtikäs miltään. On mennyt maku koko bändistä![]()