Mun mielestä on ihanaa kun ei oo lunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Autollakin paljon mukavampi ajella kun ei oo lumiset ja/tai jäiset tiet, lunta ei kulkeudu kengissä sisälle eikä lumi takerru koiran tassuihin.
Sitä paitsi jos lunta tulee niin hetihän se sulaa loskaksi.
Nauttikaamme lumettomasta talvesta ja joulusta =)

Lunta kaipaaville on täällä meillä päin hiihtoputki :D

Ei täällä meillä päin ihan mahdottomasti ole kuraakaan, aika kuivat kivat kelit :)
Pitää ajatella positiivisesti, ihmetyttää että ihmiset jaksaa joka paikassa (siis todellakin JOKA PAIKASSA valittaa lumettomuutta), sitten kun lunta tulee valitetaan lumitöistä yms :D

Lunta sen olla pitää, eikä kuralillua!!!Eikä tuolla ulkona oo mitään tekemistä lasten kanssa kun on märkää ja silti maa usein aamuisin varsinkin kohmelossa, ettei voi hiekkalaatikollakaan kaivaa!!!
Hermot tähän lumettomuuteen menee!!!!

Ja sinne hiihtoputkeenko sitten pitäis lapset viedä lumiukkoja tekemään??!

Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
sitten kun lunta tulee valitetaan lumitöistä yms :D

no minä en ainakaan valita lumitöistä, ne kun sattuu olemaan mielipuuhaani. Harmittaa myös kun ei pääse hiihtämään eikä lapset pulkkamäkeen.
ja maisemakin on ikävän harmaa.

joo on toki pimeää ja harmaata,mutta mun mielestä kanssa tää on just hyvä ku ei oo lunta,ei tartte liukastella ja kiva kävellä ku on kuivaa,ainaki tääläpäin on kuivaa...lasten kannalta toki inhottavaa mutta mä voin sanoa että tykkään kyllä olla ilman luntaki

Yhteistyössä