Sisustuksesta.
Sisustus on mulle suunnilleen henki ja elämä. Tällä hetkellä en ole toteuttanu visioitani kovinkaan paljon, koska asuntona on ollut 5 vuotta kaupungin vuokratalo. Pitkään etsittiin omakotitaloa miehen kanssa, jota ei löytynyt. Päädyttiin ostamaan tontti keväällä 2012. Ja rakentaminen aloitettiin tänä keväänä.
Sisustus-innostani mies on hyvinkin perillä. Kerään kollaasia "tulavaisuuden kodista" kansiooni. Näytän miehelle mieleisiäni ideakuvia ja puhun muutenkin paljon siitä Mitä Sitten Kun On Se Oma Talo!
Nyt kun rakentaminen on edennyt kohta sisähommiin ja miehelle plen puhunut jo pitkään että syksyllä pitää ruveta sitten tekemään pikku hiljaa huonekaluostoksia koska ne pääosin ostetaan käytettyinä (vanhoja huonekaluja). Niiden etsimiseen voi mennä aikaa. Kävin ekalla kierroksellani tänään sormet syyhyten ja innosta puhkuen napsin kuvia varteen otettavista huonekaluista. Kun kotona niitä näytin miehelle, hän ensin katsoo mua nyrpistyneenä ja sanoo että hän ei kyllä mitään tollasta halua! Kaikki oli ihan nou nou. Koko tyyli. Erityisesti idea Vanhoista huonekaluista.
Mykistyin. Tuntuu uskomattoman pahalta ja jopa petetyltä, että nyt vaivautuu sanomaan mielipiteen sisustuksellisiin asioihin. En osaa edes puke sanoikin miten vihainen oon sille. En uskalla edes myöntää itelleni että todennäköisesti meille ei siis tule sellaista sisustusta josta olen pari vuotta haaveillut.
Ehkä pikku juttu jollekkin muulle, mutta ei mulle..