I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:Vaikuttaa vaan lainan saantiin ihan mielivaltaseksihan tuo touhu on menny.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:Vaikuttaa vaan lainan saantiin ihan mielivaltaseksihan tuo touhu on menny.
Kuinka niin? Niistähän näkee kuinka on asioita hoitanut.
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Suomessa halutaan monin tavoin syrjäyttää ihmisiä pois työelämästä. Olisi kiva jos päättäjät tajuisi että jos ei ole työvoimaa, niin ei ole ketään kuka maksaisi veroja jotta niitä keinotekoisesti syrjäytettyjä voisi valtio elättää. Mutta eihän parempiosaiset tuota tajua, pääasia että saa lokeroida ihmiset kunnollisiksi tai hulttioiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:Vaikuttaa vaan lainan saantiin ihan mielivaltaseksihan tuo touhu on menny.
Peesaan tätä aika pitkälti. Ei sinne luottotietoihin "salaa" mitään merkintöjä tule. Ja jos aikoisin esimerkiksi vuokrata asuntoani jollekulle, niin olisihan se ihan mukavaa tietää valmiiksi, onko vuokralaisehdokkaalla ennestään jo maksuhäiriöitä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Suomessa halutaan monin tavoin syrjäyttää ihmisiä pois työelämästä. Olisi kiva jos päättäjät tajuisi että jos ei ole työvoimaa, niin ei ole ketään kuka maksaisi veroja jotta niitä keinotekoisesti syrjäytettyjä voisi valtio elättää. Mutta eihän parempiosaiset tuota tajua, pääasia että saa lokeroida ihmiset kunnollisiksi tai hulttioiksi.
Miten tämä liittyy luottotietoihin? Itse pystyy vaikuttamaan luottotietoihin ja täytyy elää niin, että sinne ei tule merkintää.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Jos itte sössit asias niin saa se minusta sillon sitä elämää hankaloittaakkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:Vaikuttaa vaan lainan saantiin ihan mielivaltaseksihan tuo touhu on menny.
Peesaan tätä aika pitkälti. Ei sinne luottotietoihin "salaa" mitään merkintöjä tule. Ja jos aikoisin esimerkiksi vuokrata asuntoani jollekulle, niin olisihan se ihan mukavaa tietää valmiiksi, onko vuokralaisehdokkaalla ennestään jo maksuhäiriöitä yms.
Ja millälailla vaikutttaisi vaikuttaisiko yksi merkintä 3v takaa vaikka?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne voi mennä monistakin syistä joskus tilanteet menee niin.Mikään ei olekkaan enää niinku ennen esim työt.Takaaja jne.
Ihmisarvoa se ei saisi heikentää
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Jos itte sössit asias niin saa se minusta sillon sitä elämää hankaloittaakkin.
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Suomessa halutaan monin tavoin syrjäyttää ihmisiä pois työelämästä. Olisi kiva jos päättäjät tajuisi että jos ei ole työvoimaa, niin ei ole ketään kuka maksaisi veroja jotta niitä keinotekoisesti syrjäytettyjä voisi valtio elättää. Mutta eihän parempiosaiset tuota tajua, pääasia että saa lokeroida ihmiset kunnollisiksi tai hulttioiksi.
Miten tämä liittyy luottotietoihin? Itse pystyy vaikuttamaan luottotietoihin ja täytyy elää niin, että sinne ei tule merkintää.
Aina ei kuule elämä mene niin kuin on suunnitellut? Esim. aikaisemman laman aikana takaajille jäi lainat maksettaviksi, joskus voi tulla avioero tai puoliso kuolla tai duunit lähteä alta kun on otettu lainaa asuntoa varten, voi masentua ja laskut jää maksamatta, joku voi varastaa sun henkilöllisyyden ja tilailla esim. netin kautta herra ties mitä sun nimiisi jne. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa ja mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne voi mennä monistakin syistä joskus tilanteet menee niin.Mikään ei olekkaan enää niinku ennen esim työt.Takaaja jne.
Noh, mä oon luottotiedoton ja SILTI oon sitä mieltä et jokaisen on kannettava vastuunsa ja jos ei niin sen mukanaan tuomat seuraamukset sitten..Ja minusta se ei oo mitenkää ihmisarvoa heikentävää..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vain:Vaikuttaa vaan lainan saantiin ihan mielivaltaseksihan tuo touhu on menny.
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Sekään ei olisi susta ihmisarvoa heikentävää jos luottotiedottomuus vaikuttaisi sun työnsaantiin??
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Suomessa halutaan monin tavoin syrjäyttää ihmisiä pois työelämästä. Olisi kiva jos päättäjät tajuisi että jos ei ole työvoimaa, niin ei ole ketään kuka maksaisi veroja jotta niitä keinotekoisesti syrjäytettyjä voisi valtio elättää. Mutta eihän parempiosaiset tuota tajua, pääasia että saa lokeroida ihmiset kunnollisiksi tai hulttioiksi.
Aina ei kuule elämä mene niin kuin on suunnitellut? Esim. aikaisemman laman aikana takaajille jäi lainat maksettaviksi, joskus voi tulla avioero tai puoliso kuolla tai duunit lähteä alta kun on otettu lainaa asuntoa varten, voi masentua ja laskut jää maksamatta, joku voi varastaa sun henkilöllisyyden ja tilailla esim. netin kautta herra ties mitä sun nimiisi jne. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa ja mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Eipä tietenkään, mutta miksi mun pitäis vuokrata asuntoni ihmiselle joka ei pysty huolehtimaan vuokristaan? Hyväntekeväisyysmielessä, että hän ei menettäisi "ihmisarvoaan" kun ei pääse yksityiselle vuokralle?
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne voi mennä monistakin syistä joskus tilanteet menee niin.Mikään ei olekkaan enää niinku ennen esim työt.Takaaja jne.
Noh, mä oon luottotiedoton ja SILTI oon sitä mieltä et jokaisen on kannettava vastuunsa ja jos ei niin sen mukanaan tuomat seuraamukset sitten..Ja minusta se ei oo mitenkää ihmisarvoa heikentävää..
Sekään ei olisi susta ihmisarvoa heikentävää jos luottotiedottomuus vaikuttaisi sun työnsaantiin??
Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne voi mennä monistakin syistä joskus tilanteet menee niin.Mikään ei olekkaan enää niinku ennen esim työt.Takaaja jne.
Sekään ei olisi susta ihmisarvoa heikentävää jos luottotiedottomuus vaikuttaisi sun työnsaantiin??
Siis wtf?
ite sä ne tietos olet pilannu, kärsi seuraukset!
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Suomessa halutaan monin tavoin syrjäyttää ihmisiä pois työelämästä. Olisi kiva jos päättäjät tajuisi että jos ei ole työvoimaa, niin ei ole ketään kuka maksaisi veroja jotta niitä keinotekoisesti syrjäytettyjä voisi valtio elättää. Mutta eihän parempiosaiset tuota tajua, pääasia että saa lokeroida ihmiset kunnollisiksi tai hulttioiksi.
Eipä tietenkään, mutta miksi mun pitäis vuokrata asuntoni ihmiselle joka ei pysty huolehtimaan vuokristaan? Hyväntekeväisyysmielessä, että hän ei menettäisi "ihmisarvoaan" kun ei pääse yksityiselle vuokralle?
Niin asunnon vuokraamisperusteista en ole kyllä sanaakaan kirjoittanut, joten siihen en ota kantaa. Ja by the way, nimenomaan yksityiselle luottotiedoton pääsee helpommin vuokralle, koska yksityishenkilöt eivät voi luottotietoja tarkastaa. Ja ehkä pitäisi muutenkin noissa vuokrausasioissa keskittyä siihen onko kuvitellulla henkilöllä merkintöjä maksamattomista vuokrista vai jostain muusta. Mun mielestä esim. maksamaton puhelinlasku, lainan takaus tai muu vatsaava ei liity vuokranmaksukykyyn/tunnollisuuteen mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Suomessa halutaan monin tavoin syrjäyttää ihmisiä pois työelämästä. Olisi kiva jos päättäjät tajuisi että jos ei ole työvoimaa, niin ei ole ketään kuka maksaisi veroja jotta niitä keinotekoisesti syrjäytettyjä voisi valtio elättää. Mutta eihän parempiosaiset tuota tajua, pääasia että saa lokeroida ihmiset kunnollisiksi tai hulttioiksi.
Niin asunnon vuokraamisperusteista en ole kyllä sanaakaan kirjoittanut, joten siihen en ota kantaa. Ja by the way, nimenomaan yksityiselle luottotiedoton pääsee helpommin vuokralle, koska yksityishenkilöt eivät voi luottotietoja tarkastaa. Ja ehkä pitäisi muutenkin noissa vuokrausasioissa keskittyä siihen onko kuvitellulla henkilöllä merkintöjä maksamattomista vuokrista vai jostain muusta. Mun mielestä esim. maksamaton puhelinlasku, lainan takaus tai muu vatsaava ei liity vuokranmaksukykyyn/tunnollisuuteen mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä oot:Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne voi mennä monistakin syistä joskus tilanteet menee niin.Mikään ei olekkaan enää niinku ennen esim työt.Takaaja jne.
Siis wtf?
ite sä ne tietos olet pilannu, kärsi seuraukset!
Ole sinä vaikka hiljaa!