Mun mielestä hieman lihava (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kyllä sexy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kyllä sexy

Vieras
http://static.iltalehti.fi/viihde/liianseksikas246JP_vi.jpg

Joko toi kuva on outo tai sitten puku mutta ei ole mun mielestä edustavan näköinen missi. Onko muut mitä mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
hmm, puku kyllä saa näyttää pömppömahaiselta :ashamed:
aika kauhee mekko... :snotty:

Ja mun mielestä reidetkin on jotenkin paksun näköiset :ashamed: Kai sitä on vaan niin tottunut siihen että missit on langanlaihoja.

No ei voi lihavaksi sanoa, mutta tossa asennossa ja puvussa maha kyllä pömpöttää enemmän kuin misseillä yleensä. Mun mielestä ei kyllä muutenkaan ole sellaista missimäistä hehkua tai jotain, vrt. esim. Vanessa, Lola, Janina, tai vaikka Tanja menneiden vuosien ja vuosikymmenien misseistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
hmm, puku kyllä saa näyttää pömppömahaiselta :ashamed:
aika kauhee mekko... :snotty:

Ja mun mielestä reidetkin on jotenkin paksun näköiset :ashamed: Kai sitä on vaan niin tottunut siihen että missit on langanlaihoja.

Toisella katsomalla muuten huomasin, että oikeasta kainalosta puku ei ihan istu :O Ja tottapuhuen se kuvio vyötäröllä vetää katseet just siihen mahan seudulle.

Kylläpä on joillakin vääristynyt kuva miltä naisen vartalon pitää näyttää. Tuo nainen on ihan tavallinen, kaukana pulskasta saati lihavasta. Kannattaisi varmaan miettiä sitä omaa ajatusmaailmaa ja sitä onko se ihan terveellä pohjalla.

Yhteistyössä