F
Fleur de la Cour
Vieras
keskiviikkoisin sitä maailman typerintä akkojen sarjaa, g-pistettä.. altistun sille siis ja eilenkin tuota sontaa siis sohvalla maatessani katselin. Jäin miettimään siitä sitten yhtä asiaa. Kun nainen sanoo, että joo suhteessa on ihan kivaa ja rakastan juu, mutta seksi ei toimi?? Mitä ihmettä se silloin tarkoittaa? Makaako vieläkin naisia lahnana sängyssä ja odottelee että mies järkkää niille jonkun vuosisadan ilotulituksen sänkyyn? Eihän se miesraukka nyt ihmeisiin pysty jos akka ei yhtään ole messissä eikä osoita mitään liikkumisen haluja aktin aikana, sitä on vaan ihmislajin miehillä kaks kättä ja yks penis eikä niillä nyt yksinään saada aikaan kun yksinkertainen kuvio. Itse jos lähden harrastamaan seksiä niin kyllä mulla on motiivina tyydyttyä itse ja asennoidun itse tekemään duunia sen eteen, että mulla on hauskaa. Olenkohan tajunnut tämän seksin nyt ihan väärin? Toki sitä itse tekee asioita toiselle, mistä nyt on vuosien varrella oppinut, että se pitää ja tietää, että tuo toinen tekee niitä asioita joita se on oppinut muistamaan, että minä pidän, mutta pääperiaatteena kyllä pidän, että jokainen itse on vastuussa omista orgasmeistaan, ei kenellekään toiselle voi sälytellä sellaista velvoitetta!